Gjest ikke signatur Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Var på koselig og god konsert med Sondre Lerche på Checkpoint i Sytavanger i går. Andre som var der? Hva synes dere om konserten? Koste oss vi!! 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Fikk ikke med meg konseren. Kom for sent:-( Men støtte på ham (Kræsjet)på vei inn på Checkpiont. I det jeg kom inn, kom han akkurat ut av det rommet der de oppbevarer utstyret ved inngangen...Sukk! For en herlig gutt! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Fikk ikke med meg konseren. Kom for sent:-( Men støtte på ham (Kræsjet)på vei inn på Checkpiont. I det jeg kom inn, kom han akkurat ut av det rommet der de oppbevarer utstyret ved inngangen...Sukk! For en herlig gutt! Da hadde akkurat mannen min tatt ham i hånda! Jeg sto utenfor.... 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Da hadde akkurat mannen min tatt ham i hånda! Jeg sto utenfor.... Ja, jeg la godt merke til at det kom en bort akkurat i det jeg støtte på kam og tok ham i hånden og skrøt av konserten:-) Litt sprøtt da! Verden er liten!! Sondre smilte og takket før han fôr videre. Husker jeg tenkte at han var flink til å ta i mot fansen på en hyggelig måte. Mange kan være ganske hovne når det gjelder nettopp det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.