Gå til innhold

konserten med sondre lerche

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

Var på koselig og god konsert med Sondre Lerche på Checkpoint i Sytavanger i går. Andre som var der? Hva synes dere om konserten? Koste oss vi!!

Gjest Caztra
Skrevet

Fikk ikke med meg konseren. Kom for sent:-( Men støtte på ham (Kræsjet)på vei inn på Checkpiont. I det jeg kom inn, kom han akkurat ut av det rommet der de oppbevarer utstyret ved inngangen...Sukk! For en herlig gutt!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Fikk ikke med meg konseren. Kom for sent:-( Men støtte på ham (Kræsjet)på vei inn på Checkpiont. I det jeg kom inn, kom han akkurat ut av det rommet der de oppbevarer utstyret ved inngangen...Sukk! For en herlig gutt!

Da hadde akkurat mannen min tatt ham i hånda! Jeg sto utenfor....

Gjest Caztra
Skrevet

Da hadde akkurat mannen min tatt ham i hånda! Jeg sto utenfor....

Ja, jeg la godt merke til at det kom en bort akkurat i det jeg støtte på kam og tok ham i hånden og skrøt av konserten:-)

Litt sprøtt da! Verden er liten!!

Sondre smilte og takket før han fôr videre. Husker jeg tenkte at han var flink til å ta i mot fansen på en hyggelig måte. Mange kan være ganske hovne når det gjelder nettopp det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...