Gjest Iznogood Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Hva gjør du i sommervarmen? Hjemme, ferie, arbeid, whatdoyoudo? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Jobber, men prøver å sole meg når jeg har fri. Ikke så ofte om dagen... 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Litt jobbing, litt ferie-avslapping i heimen, litt biltur, litt hyttetur, litt grilling, litt drikking, endel drikking faktisk... og mye internett! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2003 Skrevet 13. juli 2003 Jobber nattevakter og pusser opp stua. Ikke mye soling og bading akkurat. Om to til tre uker blir jeg ferdig med både nattevakter og oppussing og skal da nyte solen og utelivet i Oslo til skolene begynner igjen. 0 Siter
Line Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Toger og busser mellom byer i Algarve og i Spania Er bare hjemom nå for å være med i bryllupet til venninna mi, så flyr jeg avgårde igjen 0 Siter
andungen Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Tømmer huset til foreldrene mine for møbler/innbo etc. denne uka. Herregud for en dårlig timing å flytte på midt i sommervarmen. Men men, neste uke blir det ferie. 0 Siter
neuni Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 ferie, fri, sol, sommer, deilig ) egentlig er eg sjukmeldt (på rehab = lite penger = litt kjipt), så _egentlig_ har eg ikkje ferie. men etter ein tur med familiebesøk har eg endelig klart å få feriefølelse - for første gang på lang lang tid ) 0 Siter
Gjest louie3 Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Tømmer huset til foreldrene mine for møbler/innbo etc. denne uka. Herregud for en dårlig timing å flytte på midt i sommervarmen. Men men, neste uke blir det ferie. Petter????? 0 Siter
punkyB Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Skal jobbe hele juli - men er jo fullt mulig å nyte det fine været for det :-) 0 Siter
Gjest Sommerguri Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Ikke stranda iallefall. Men tur på vannet med snekka og bading fra aktertrappa er ok. Søker mot skyggen. Litt god mat på grillen og et glass rødvin om kvelden er ok. 0 Siter
Bassisten Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Jobbe-jobbe-jobbe... Ferie? - Kanskje i november. 0 Siter
UHU Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Har fri. Sitter på terassen med stadig tilgang til smoothies, is, vann og deilig basseng. Blitt brun har jeg også! ) 0 Siter
Gjest jobb en uke til Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Jeg er på jobb, siste uken før jeg går ut i ferie. Om ettermidddagene er vi på stranden med barna, kooooooser oss !!!! 0 Siter
Gjest pasienten&passasjeren Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Ligger rett ut i ei sykehusseng, det er så gøy atte....:-/ Er gravid i syvende måned og vannet har allerede gått, så nå ligger jeg her og håper på at babyen skal holde seg inne i magen min litt til. Dagene blir lange, men jeg har iallefall internett her. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Ligger rett ut i ei sykehusseng, det er så gøy atte....:-/ Er gravid i syvende måned og vannet har allerede gått, så nå ligger jeg her og håper på at babyen skal holde seg inne i magen min litt til. Dagene blir lange, men jeg har iallefall internett her. Ønsker dere lykke til begge to! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Oppussing av hele boligen! *svetter* Holder på med det vi også, men vi tar det pø om pø. Jeg skal male huset utvendig i sommer mens gubben lærer seg å spille gitar. Regner med å få litt brunfarge mens jeg maler. 0 Siter
Gjest pasienten&passasjeren Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Ønsker dere lykke til begge to! Tusen takk for det, og kos deg i sommervarmen hvis du kan:-) 0 Siter
Haleh Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Sitter ute i sola og leser Harry Potter mens svetten renner. Og gomler jordbær... God sommer alle sammen! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.