Gå til innhold

Fu: Hva gjør du i sommervarmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznogood
Skrevet

Hva gjør du i sommervarmen?

Hjemme, ferie, arbeid, whatdoyoudo?

Skrevet

Jobber, men prøver å sole meg når jeg har fri. Ikke så ofte om dagen...

Skrevet

Litt jobbing, litt ferie-avslapping i heimen, litt biltur, litt hyttetur, litt grilling, litt drikking, endel drikking faktisk... og mye internett!

Gjest bebba
Skrevet

Jobber nattevakter og pusser opp stua. Ikke mye soling og bading akkurat. Om to til tre uker blir jeg ferdig med både nattevakter og oppussing og skal da nyte solen og utelivet i Oslo til skolene begynner igjen.

Skrevet

Toger og busser mellom byer i Algarve og i Spania :) Er bare hjemom nå for å være med i bryllupet til venninna mi, så flyr jeg avgårde igjen :)

Skrevet

Tømmer huset til foreldrene mine for møbler/innbo etc. denne uka. Herregud for en dårlig timing å flytte på midt i sommervarmen. Men men, neste uke blir det ferie.

Skrevet

ferie, fri, sol, sommer, deilig :))

egentlig er eg sjukmeldt (på rehab = lite penger = litt kjipt), så _egentlig_ har eg ikkje ferie. men etter ein tur med familiebesøk har eg endelig klart å få feriefølelse - for første gang på lang lang tid :))

Gjest louie3
Skrevet

Tømmer huset til foreldrene mine for møbler/innbo etc. denne uka. Herregud for en dårlig timing å flytte på midt i sommervarmen. Men men, neste uke blir det ferie.

Petter?????

Skrevet

Skal jobbe hele juli - men er jo fullt mulig å nyte det fine været for det :-)

Gjest Sommerguri
Skrevet

Ikke stranda iallefall. Men tur på vannet med snekka og bading fra aktertrappa er ok.

Søker mot skyggen.

Litt god mat på grillen og et glass rødvin om kvelden er ok.

Skrevet

Jobbe-jobbe-jobbe...

Ferie? - Kanskje i november.

Skrevet

Har fri. Sitter på terassen med stadig tilgang til smoothies, is, vann og deilig basseng. Blitt brun har jeg også! :o)

Gjest jobb en uke til
Skrevet

Jeg er på jobb, siste uken før jeg går ut i ferie.

Om ettermidddagene er vi på stranden med barna, kooooooser oss !!!!

Gjest pasienten&passasjeren
Skrevet

Ligger rett ut i ei sykehusseng, det er så gøy atte....:-/

Er gravid i syvende måned og vannet har allerede gått, så nå ligger jeg her og håper på at babyen skal holde seg inne i magen min litt til.

Dagene blir lange, men jeg har iallefall internett her.

Gjest Iznogood
Skrevet

Ligger rett ut i ei sykehusseng, det er så gøy atte....:-/

Er gravid i syvende måned og vannet har allerede gått, så nå ligger jeg her og håper på at babyen skal holde seg inne i magen min litt til.

Dagene blir lange, men jeg har iallefall internett her.

Ønsker dere lykke til begge to!

Gjest Iznogood
Skrevet

Oppussing av hele boligen!

*svetter*

Holder på med det vi også, men vi tar det pø om pø. Jeg skal male huset utvendig i sommer mens gubben lærer seg å spille gitar. Regner med å få litt brunfarge mens jeg maler.

Gjest pasienten&passasjeren
Skrevet

Ønsker dere lykke til begge to!

Tusen takk for det, og kos deg i sommervarmen hvis du kan:-)

Skrevet

Sitter ute i sola og leser Harry Potter mens svetten renner. Og gomler jordbær...

God sommer alle sammen!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...