Gå til innhold

Hvordan er du som venn/familiemedlem?

Gjest ønskermyekontaktmedvennerogfamilie

Anbefalte innlegg

Gjest ønskermyekontaktmedvennerogfamilie

Familien betyr utrolig mye for meg, for tiden har jeg mye og god kontakt med mine foreldre.

Søsteren min som er sååå viktig for meg, hadde jeg masse kontakt med før. Men nå har hun og mannen så veldig mange andre de har kontakt med. Hun har nesten ikke tid til oss lenger. Virker som om hun ikke bryr seg så veldig om oss.

Vi har et vennepar som vi alltid har sett på som våre beste venner, men nå vil de flytte tilbake til der han kommer fra. Det er vel bare spørsmål om når de flytter. Føler vi da mister dem. Det blir ikke det samme som når de bor her.

Familien til min mann har vi ikke så fryktelig mye kontakt med. Men litt med foreldrene hans. Vi hadde en del kontakt med søsteren til min mann før. Ungene var mye her og overnattet men datteren hennes er alergisk for katter, og vi har katt. Nå kommer de ikke lenger...

Vi har flere vennepar vi er sammen med, men det er sjeldent. Vi er nokså forkjellige fra dem.

Dessuten er det lenge siden vi har hørt fra dem, så de er vel opptatt med andre venner...

Føler meg veeeldig ensom og forlatt...

SUKK

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112582-hvordan-er-du-som-vennfamiliemedlem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...