Gå til innhold

Kremen av norsk ungdom!

Anbefalte innlegg

Og hvor har jeg fraskrevet meg noe ansvar i det jeg skrev her?

Dette gikk på deg og Frp politikere - og jeg er ingen av delene.

Derimot er det du som driver en total ansvarsfraskrivelse for de konsekvenser dine meninger og påstander har - og du er ikke en gang mann (eller guttunge) nok til å stå for det du sier og gjør.

Mer pisspreik fra deg.

Å begrunne rasisme med en annen person ("antirasistene er dumme") er akkurat like idiotisk som rasisme i utgangspunktet.

Og jo, du bedriver ansvarsfraskrivelse fordi du legger skylden for dine egne brune holdninger på andre enn deg selv. Det er DU som har et "internt-problem", og ikke oss andre.

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

34

• Grip

11

• svinssvans

11

• Goliath

9

Mest aktive i denne tråden

Spar oss din ansvarsfraskrivelse.

Du skriver: "Nordmenn møtes med krav fra det øyeblikket vi begynner på skolen, og ett av dem er at vi lærer oss norsk + ett fremmedspråk."

Ja. Hvor mange er det ikke som overhodet ikke snakker engelsk?

Og hva *gjør* vi med de som ikke skriver ordentlig norsk (som voksne) engang.

Ingenting!

#Spar oss din ansvarsfraskrivelse.#

Kan du forklare det litt nærmere?

#Du skriver: "Nordmenn møtes med krav fra det øyeblikket vi begynner på skolen, og ett av dem er at vi lærer oss norsk + ett fremmedspråk."

Ja. Hvor mange er det ikke som overhodet ikke snakker engelsk?#

Svært få, og de har alle møtt de samme kravene gjennom skolegangen.

#Og hva *gjør* vi med de som ikke skriver ordentlig norsk (som voksne) engang.

Ingenting!#

Hvorfor skal vi gjøre noe mer med dem? De er født og oppvokst i Norge, og det er ikke straffbart å ikke skrive ordentlig norsk. MEN det vil hindre dem på en rekke områder - bl.annet når det gjelder å få seg jobb.

På samme måte burde det hindre innvandrere i å få norsk statsborgerskap - for det er ingen ting de er født med, eller automatisk har krav på.

#Spar oss din ansvarsfraskrivelse.#

Kan du forklare det litt nærmere?

#Du skriver: "Nordmenn møtes med krav fra det øyeblikket vi begynner på skolen, og ett av dem er at vi lærer oss norsk + ett fremmedspråk."

Ja. Hvor mange er det ikke som overhodet ikke snakker engelsk?#

Svært få, og de har alle møtt de samme kravene gjennom skolegangen.

#Og hva *gjør* vi med de som ikke skriver ordentlig norsk (som voksne) engang.

Ingenting!#

Hvorfor skal vi gjøre noe mer med dem? De er født og oppvokst i Norge, og det er ikke straffbart å ikke skrive ordentlig norsk. MEN det vil hindre dem på en rekke områder - bl.annet når det gjelder å få seg jobb.

På samme måte burde det hindre innvandrere i å få norsk statsborgerskap - for det er ingen ting de er født med, eller automatisk har krav på.

Hva med "innvandrere" i full jobb da?

Mer pisspreik fra deg.

Å begrunne rasisme med en annen person ("antirasistene er dumme") er akkurat like idiotisk som rasisme i utgangspunktet.

Og jo, du bedriver ansvarsfraskrivelse fordi du legger skylden for dine egne brune holdninger på andre enn deg selv. Det er DU som har et "internt-problem", og ikke oss andre.

#Mer pisspreik fra deg.#

Jeg ser at du fremdeles kun holder deg til de saklige og voksne argumentene Sør...

#Å begrunne rasisme med en annen person ("antirasistene er dumme") er akkurat like idiotisk som rasisme i utgangspunktet.#

Jeg har skrevet at resultatet av dine forslag og holdninger er/vil være med på å fremme hverdagsrasismen. Hvis du synes det er idiotisk - så gjør gjerne det. Det er akkurat det samme du beskylder svært mange andre her inne for, i tillegg til hele Frp og deres tilhengere.

#Og jo, du bedriver ansvarsfraskrivelse fordi du legger skylden for dine egne brune holdninger på andre enn deg selv. Det er DU som har et "internt-problem", og ikke oss andre.#

Hvor har jeg lagt skylden for mine holdninger hen? Jeg har ingen brune holdninger, selv om du ynder å indirekte fremstille alle dine meningsmotstandere i denne saken som rasister og nazister gjennom dine svært dårlig skjulte hentydninger.

Mine "intern-problemer" oppleves som ikke-eksisternede, i forhold til hva du må slite med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...