Gå til innhold

Finnes det spesielle regler for bortkommen bagasje?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det samme skjedde nesten med meg på Gardermoen på lørdag kveld... skulle videre til Trondheim med SAS, men måtte sjekke inn på nytt fordi jeg kom fra Spania med Norwegian. Jeg løp bort i ankomstservice og hørte hva jeg skulle gjøre, og fikk et nummer jeg skulle ringe i tilfeller bagasjen ikke dukket opp innen fem minutter.

Heldigvis kom den etter fire(!) minutter, hvis ikke hadde jeg jo hatt tagnummeret på kvitteringen jeg fikk, samt nummeret jeg skulle ringe for å etterlyse manglende bagasje.

Skulle den utebli helt, har du forhåpentligvis reiseforsikring som dekker verdien sånn omtrentlig?

Gjest Irriterende nok

Vi kom hjem sent en kveld fra utenlandsferie i fjor. Tror ikke vi fikk bagasjen tilkjørt hjem før det var gått halvannet døgn.

For oss var det ikke noe problem, siden vi ikke trengte det som var oppi der. Mest skittentøy etter tre ukers ferie. Hadde det vi trengte av klær og toaøettsaker hjemme. Men hvis det hadde vært den andre veien, at vi var på feriestedet, det hadde vært verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...