Gjest Ei som er mindre lei meg nå!! Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Nå skal jeg fortelle hva som skjedde etter den tråden. Min kjære mann kom snublende inn kl 11 på dagen.Dritings og helt bortreist.Men blid som en sol som alt var normalt.Han sa unnskyld,at han var så full at han ikke husker de siste timene.Bare det at han våknet i sittende stilling i sofaen. Dere som syntes jeg var hysterisk og ustabil-JA,skal være enig i det.Var livredd for hele situasjonen.Nei-han har ikke gjort sånt før-derfor reagsjonen.Han pleier alltid komme hjem.Selfølgelig mente jeg ikke at han ikke skulle få se ungene igjen,men da var alt bare kaos.REDD var jeg. Jeg tok med meg ungene hjem til mamma og pappa.Orket ikke være hjemme.Var fortsatt sint og lei meg.Han kom til meg seinere på kvelden,sa at han var lei seg for at jeg hadde vært redd.Beklaget alt. Selfølgelig forstår jeg dere som syntes det var helt på jordet hele innlegget.Men for meg når jeg sendte den var jeg helt utenfor av redsel og ingen søvn.Må takke deg som svarte meg den tidlige søndagen.Du fikk meg faktisk til å roe meg ned.Takk. Til dere alle!Takk for alle innlegg.Uansett svar! Ps:nei,jeg har ikke forlatt han.Men for meg er det veldig viktig med trygghet og vite at jeg kan stole på han.Selfølgelig kan alle få for mye alkohol og være uheldig.Men jeg syntes enda det var drøyt og ikke klare å komme seg hjem før kl 11 på dagen.Men det skal vist være helt greit ifølge dere,men ikke for meg.Respekter det.Forstår at vi alle har forskjellig forhold hvor vidt man aksepterer hva man tolererer.Men nå snakket ikke jeg at han ikke skulle få se ungene sine igjen.Det var noe jeg sa i sinne og ville aldri straffet noen på den måten uanset.Men vi er veldig glad i hverandre og har verdens fineste barn sammen.Så jeg er rolig og har forstått at han er ordentlig lei seg for at han ikke klarte å gi meg beskjed at han ikke klarte å komme seg hjem.Jeg har unnskyldt han,men ikke en gang til.Det står jeg for. God natt alle sammen! 0 Siter
Gjest ova Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Høres ut som det løste seg på beste måte. Det var fint. Hilsen ova 0 Siter
Anki Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Flott at dere har fått snakka ut om det og at stormen har roa seg nå Lykke til videre! 0 Siter
Gjest godt å høre Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Lurer ja, selvfølgelig tenker vi på deg ) !!! Godt at det ordnet seg for dere, sånne ting er ikke morsomt i det hele tatt, FORFERDELIG er det !!! Hjemme hos oss, så skjedde dette en gang for mange år siden, vi hadde ikke barn engang, men jeg var hysterisk allikevel jeg .... jeg ba han sette seg inn i min situasjon, og joda han skjønte meg godt. Vi blei den gangen enige om at hjem skal vi iløpet av natten samme hva ). 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Men en skikkelig drittsekk var han. Se for deg at _du_ hadde forlatt han og ungene hjemme, og gått på fylla noen dager. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Bra at det har ordnet seg da. Jeg forstår jo godt at du ikke likte situasjonen, ikke noe moro når partneren ikke kommer hjem som avtalt. Men nå har ikke dette skjedd før, så er det er lite å ta på vei for. Du virker rimelig hysterisk og jeg er i alle fall glad jeg ikke er gift med noen som tar så til grader av. Men nå er ikke jeg slik som gjør dette heller da, men spørsmålet er hvor lite det skal til før du tar av i andre sammenhenger også. Hadde nok følt meg rimelig fengslet, tror jeg. 0 Siter
petter smart Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Må først si jeg er glad min samboer ikke er like hysterisk som deg. Du er ikke mora hans, du er samboeren. Å bli så hysterisk redd bare fordi han ikke kommer hjem til avtalt tid tyder på at forholdet mellom dere ikke er helt normalt. Som noen andre sa, hvordan skal det gå med deg når barna deres blir så gamle at de drikker seg fulle og ikke kommer hjem? Du synes ikke det er akseptabelt at han drikker litt for mye, noe som tydeligvis aldri har skjedd før, og ikke får ringt hjem, men at du hyler opp om at han ikke får komme hjem eller se barna igjen er helt greit. Skjønn det den som kan. Mener du mannen skal gi opp sine venner og sitt sosiale liv? Er det ikke mulig å kunne drikke og kose seg lenger? Må si det igjen, jeg er glad min samboer ikke er som deg. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Synes ikke det er ok å komme hjem full når man har barn! Så skulle han ringt og sovet hos kamerat til han var edru.. Eller kommet hjem før barnet våknet, selvsagt. Glad det var noe som skjedde bare denne ene gangen, og håper han har lært noe da... Men han må jo få ta seg en fest en sjelden gang. Forstår reaksjonen din; mannen min var på byen en natt og kom ikke hjem om morgenen.. da var jeg gravid. Og fra meg av bekymring. Sov ikke. Fikk tak i ham (full/vekket ham) over telefon; han var hos en kompis. Denne dagen var han altså enda full, og skulle møte foreldrene mine for første gang... Det gikk greit. Han drakk kaffe og cola, og om kvelden møtte han dem. Ja... det ble visst litt om meg her.. Håper du har det fint. 0 Siter
nick Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Men en skikkelig drittsekk var han. Se for deg at _du_ hadde forlatt han og ungene hjemme, og gått på fylla noen dager. Noen dager???? Traktorlesbe! 0 Siter
Gjest til nick Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Noen dager???? Traktorlesbe! Unødvendig sagt! Hvorfor?? 0 Siter
nick Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Hva da? Kom igjen nå. Hvordan skal jeg kunne sette meg i en krok og gråte av skam dersom du ikke forklarer hva som er galt. Dessuten skal jeg ned til poolen om et øyeblikk, så det begynner å haste. 0 Siter
Gjest nemlig! Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Kom igjen nå. Hvordan skal jeg kunne sette meg i en krok og gråte av skam dersom du ikke forklarer hva som er galt. Dessuten skal jeg ned til poolen om et øyeblikk, så det begynner å haste. Unødvendig å skrive stygge ord.. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Noen dager???? Traktorlesbe! Ja - han hadde jo stukket av fra familien og gått på fylla i over et døgn. Han bør straffes med seksuellt avholt i to måneder - minst:-| 0 Siter
Anki Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Men en skikkelig drittsekk var han. Se for deg at _du_ hadde forlatt han og ungene hjemme, og gått på fylla noen dager. eh - han var ute den kvelden/natta - ikke i flere dager 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Det var fint at alt ordnet seg og jeg håper og tror at de fleste vet at du skrev det du skrev i sinne.... Koselig at du ga oss tilbakemelding om hva som skjedde :-) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 eh - han var ute den kvelden/natta - ikke i flere dager Drit i det - han var en kødd:-/ 0 Siter
nick Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Ja - han hadde jo stukket av fra familien og gått på fylla i over et døgn. Han bør straffes med seksuellt avholt i to måneder - minst:-| 22 timer er ikke et døgn. Ikke stakk han av, han bare havnet på fylla. Noe som tydeligvis skjer ca. hvert 5. år eller sjeldnere. Det er jaggu meg ikke rare drittsekken. Mannshater! 0 Siter
nick Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Unødvendig å skrive stygge ord.. Er det traktor eller lesbe som får deg til å steile? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 22 timer er ikke et døgn. Ikke stakk han av, han bare havnet på fylla. Noe som tydeligvis skjer ca. hvert 5. år eller sjeldnere. Det er jaggu meg ikke rare drittsekken. Mannshater! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.