Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen.

Jeg bare lurte på om hvilken ansiktmaske du bruker? Hvor kjøpte du den? Er du fornøyd med den?Og har du tru på at hudem blir noe bedre ved bruk av den?

Takk for svar.

Gjest annnnnnnnnnnn
Skrevet

jeg er så pen jeg at jeg slipper å kaste bort penger på sånt noe :o)

Skrevet

jeg er så pen jeg at jeg slipper å kaste bort penger på sånt noe :o)

Det er ikke jeg dessverre. :-/

Gjest tullehøna
Skrevet

Det er ikke jeg dessverre. :-/

Unnskyld, tulla litt med deg !

Jeg er ikke pen jeg heller, men jeg bruker ikke ansiktsmasker, og så var det så stille her inne, så meg *måtte bare svare noen*

unnskyld igjen an, håper ikke jeg ødela dagen din.

Skrevet

Unnskyld, tulla litt med deg !

Jeg er ikke pen jeg heller, men jeg bruker ikke ansiktsmasker, og så var det så stille her inne, så meg *måtte bare svare noen*

unnskyld igjen an, håper ikke jeg ødela dagen din.

Min dag blir ikke så fort ødelagt.

:-)

Kos deg.

Gjest egentlig kristine
Skrevet

Pleier ikke å bruke ansiktsmaske. Har ikke tid heller nå... Men fikk en av søsteren min, kan det ha vært nivea? Ikke sikker... Lurer også på om de hjelper.. Kunne vært fint å rense huden ordentlig av og til.

Skrevet

JA! Bruker rensekrem, tonic hver dag og ansiktsmaske hver uke! Bruker et merke som heter Mineral Care. Veldig bra dødehavsprodukter.

Gjest ikke sign
Skrevet

JA! Bruker rensekrem, tonic hver dag og ansiktsmaske hver uke! Bruker et merke som heter Mineral Care. Veldig bra dødehavsprodukter.

Synes du det er godt? Ellers ville du vel ikke brukt det....

Skrevet

Synes du det er godt? Ellers ville du vel ikke brukt det....

Selvsagt! Også er det veldig bra for huden! Merker at jeg får dårligere hud hvis jeg ikke bruker det!

Skrevet

Ja, jeg bruker en mud mask fra Volare, den er fra dødehavsserien.

Kjempebra, med mineraler og aloe vera i. Den gjør huden myk og glatt, og tar sorte prikker etter kort tids bruk.

Har prøvd flere før, men aldri vært så fornøyd som nå. Derfor har jeg aldri holdt ut å bruke masker over lengre tid, heller.

Nå bruker jeg denne masken gjennomsnittlig en gang i uka.

Angela1365380318
Skrevet

Min dag blir ikke så fort ødelagt.

:-)

Kos deg.

Jepp det bruker jeg, hyppigheten varierer fra annen hvær uke til to ganger i uken, har litt forsjellige merker, med ulikt innhold og i ulike prisklasser. Den jeg brukte i morges lagde jeg selv, litt biola naturell blandet sammen med jordbær. Huden min føles helt deilig ut nå, men det er ikke alltid jeg merker forsjell nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...