Gjest joe doe Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Den skulle jo egentlig gjelde fra årsskiftet, men nå har de utsatt den til sommeren 2004 - har de ikke? Jævla useriøst spør du meg. 0 Siter
Gjest angrer de kanskje Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 De kommer nok til å utsette og utsette den, kanskje de begynner å innse at det kan bli mye arbeidsledighet rundt omkring når den trer i kraft .... 0 Siter
Good Golly! Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 De kommer nok til å utsette og utsette den, kanskje de begynner å innse at det kan bli mye arbeidsledighet rundt omkring når den trer i kraft .... Bull 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 De kommer nok til å utsette og utsette den, kanskje de begynner å innse at det kan bli mye arbeidsledighet rundt omkring når den trer i kraft .... Det er i alle fall én gruppe arbeidstakere jeg håper med tid og stunder vil måtte finne seg nytt arbeid; nemlig de som jobber på tobakksfabrikker. Krisesituasjon i utelivet generelt har jeg liten tro på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.