Gjest mor i huset - på biljakt! Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 En slags fortsettelse på tråden fra i går... Jeg har skjønt at det nok stemmer alt det dårlige jeg har hørt om Chrysler (grand)Voyager, og tenker som så at vi dropper nok den. Spørsmålet er da; Hvilken type bil/modell passer best for en familie med tre barn, med romslig bagasje, og som ikke er altfor dyr? Ønsker å gjøre innbytte med den bilen vi har fra før, for helt ny bil har vi ikke råd til. + At den bør være yngre enn 1996 modell. Alle råd mottas hjertelig! 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Ta deg en tur rundt til forhandlerene og se hva de har å by på. De pleier å være svært så behjelpelige. Hvilken bil er det dere har fra før? Hvis det er en lettsolgt bil så vil det nok svare seg å prøve og selge den privat først. De såkalte flerbruksbilene med 7 seter er jo veldig in nå. Der har man valget mellom 7 seter eller bagasje... Personlig liker jeg ikke at bagasjen ligger og slenger baki, må ha ett skille mellom bagasjerom og kupè. Men det er nå meg da, sær som jeg er. Søk litt rundt forbi på nettet, det finnes masse reportasjer som går på familiebil. 0 Siter
Gjest mor i huset - på biljakt! Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Ta deg en tur rundt til forhandlerene og se hva de har å by på. De pleier å være svært så behjelpelige. Hvilken bil er det dere har fra før? Hvis det er en lettsolgt bil så vil det nok svare seg å prøve og selge den privat først. De såkalte flerbruksbilene med 7 seter er jo veldig in nå. Der har man valget mellom 7 seter eller bagasje... Personlig liker jeg ikke at bagasjen ligger og slenger baki, må ha ett skille mellom bagasjerom og kupè. Men det er nå meg da, sær som jeg er. Søk litt rundt forbi på nettet, det finnes masse reportasjer som går på familiebil. Hei og takk for svar. Vi har en Huyndai sonata 97 modell fra før. Det er en god bil og billig i drift. Vi har aldri hatt noe problem med den så lenge vi har hatt den. Eneste er kanskje at det begynner å bli litt trangt om plassen. Problemet er vel at disse bilene ofte faller raskt i verdi, og dermed kan vi ikke regne med å få så mye igjen for den. Selv kjøpte vi den brukt for snart 2 år siden for ca 130 000. 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Hei og takk for svar. Vi har en Huyndai sonata 97 modell fra før. Det er en god bil og billig i drift. Vi har aldri hatt noe problem med den så lenge vi har hatt den. Eneste er kanskje at det begynner å bli litt trangt om plassen. Problemet er vel at disse bilene ofte faller raskt i verdi, og dermed kan vi ikke regne med å få så mye igjen for den. Selv kjøpte vi den brukt for snart 2 år siden for ca 130 000. Tror jeg ville prøvd å selge den selv, jeg. Du får en del mer for den da enn om du bytter den inn. På http://www.finn.no/bil kan du søke og se hvor mye de ligger på sånn ca. Trekk fra eller legg til litt etter stand, kilometer, utstyrsnivå o.l Kan også være lurt å ta en telefon til merkeforhandler og høre hva de synes er greit å forlange. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Vi har en Renault Espace - ingen over, ingen ved siden! Best i test i Ncap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.