Gå til innhold

Mess TV - latterlig.

Anbefalte innlegg

Gjest Miss TeeQ
Skrevet

Noen andre som synes Mess TV er teit? Hvor finner de alle de corny'e programlederne?

Skrevet

Det er noe av det teiteste jeg har sett. At de gidder!

Gjest Here Kitty-Kitty
Skrevet

Det er noe av det teiteste jeg har sett. At de gidder!

Jeg kan faktisk sitte å se på den gørra der ganske lenge pga. det er så underholdende å se at de folka driter seg ut.

En gang så satt to jenter (bl.a. Therese fra BB) og tralla på sanger som folk skulle gjette hvilke sanger det var.

I 1 time holdt de på: næ-nænænænæ, næ-næ-næ-næ-nænænænæ.... osv. Uten tekst og uten melodi. _DA_ tenkte jeg: fy faen for en dritt. Hvorfor gidder jeg å se på den dritten her!!!!!

Skrevet

Jeg kan faktisk sitte å se på den gørra der ganske lenge pga. det er så underholdende å se at de folka driter seg ut.

En gang så satt to jenter (bl.a. Therese fra BB) og tralla på sanger som folk skulle gjette hvilke sanger det var.

I 1 time holdt de på: næ-nænænænæ, næ-næ-næ-næ-nænænænæ.... osv. Uten tekst og uten melodi. _DA_ tenkte jeg: fy faen for en dritt. Hvorfor gidder jeg å se på den dritten her!!!!!

Fikk nok når ei blond nepe spiste mark og spydde i bosskorga på direkten. Ærlig talt, TVN burde skjemmes.

Angela1365380318
Skrevet

Så litt på det en gang, tragisk. Karmadamen var mer foran kamra en bak, det var sms avstemming om den kvinnlige programlederen skulle bite den manlige i puppen eller om den manlige skulle bite den kvinnlige. Når den manlige ledet en stund ble hun helt fra seg og ba alle om å stemme på han, slik at hun fikk slippe å bli bitt. (naturlig nok)

Programmet var veldig kaotisk og det virker ikke som om de har sett et eneste program med seg selv på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...