Gjest Miss TeeQ Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Noen andre som synes Mess TV er teit? Hvor finner de alle de corny'e programlederne? 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Det er noe av det teiteste jeg har sett. At de gidder! 0 Siter
Gjest Here Kitty-Kitty Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Det er noe av det teiteste jeg har sett. At de gidder! Jeg kan faktisk sitte å se på den gørra der ganske lenge pga. det er så underholdende å se at de folka driter seg ut. En gang så satt to jenter (bl.a. Therese fra BB) og tralla på sanger som folk skulle gjette hvilke sanger det var. I 1 time holdt de på: næ-nænænænæ, næ-næ-næ-næ-nænænænæ.... osv. Uten tekst og uten melodi. _DA_ tenkte jeg: fy faen for en dritt. Hvorfor gidder jeg å se på den dritten her!!!!! 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan faktisk sitte å se på den gørra der ganske lenge pga. det er så underholdende å se at de folka driter seg ut. En gang så satt to jenter (bl.a. Therese fra BB) og tralla på sanger som folk skulle gjette hvilke sanger det var. I 1 time holdt de på: næ-nænænænæ, næ-næ-næ-næ-nænænænæ.... osv. Uten tekst og uten melodi. _DA_ tenkte jeg: fy faen for en dritt. Hvorfor gidder jeg å se på den dritten her!!!!! Fikk nok når ei blond nepe spiste mark og spydde i bosskorga på direkten. Ærlig talt, TVN burde skjemmes. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Så litt på det en gang, tragisk. Karmadamen var mer foran kamra en bak, det var sms avstemming om den kvinnlige programlederen skulle bite den manlige i puppen eller om den manlige skulle bite den kvinnlige. Når den manlige ledet en stund ble hun helt fra seg og ba alle om å stemme på han, slik at hun fikk slippe å bli bitt. (naturlig nok) Programmet var veldig kaotisk og det virker ikke som om de har sett et eneste program med seg selv på.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.