Gå til innhold

Hjeeeeeelp........

Anbefalte innlegg

Gjest pasa20
Skrevet

Har fått noen røde madflekker på de hvite nye klærene mine...

Har vasket de med biotex men de går ikke vekk ( de er mindre synlige nå da)

Går det an å farge de hvit igjen, går flekkene vekk da??

Den ene toppen er silkestoff...

Kan jeg klore klærene uten at de blir slitt???

hare1365380455
Skrevet

Prøv å sprute på zalo, og la det ligge en stund slik før du vasker det i vaskemaskinen. Har ikke brukt klor, så det må andre svare på. Men prøv zalo først... har fått bort mange flekker med det, jeg.

Gjest pasa20
Skrevet

Prøv å sprute på zalo, og la det ligge en stund slik før du vasker det i vaskemaskinen. Har ikke brukt klor, så det må andre svare på. Men prøv zalo først... har fått bort mange flekker med det, jeg.

Er du sikker på at det går greit med hvite klær?

Hvis du er sikker så prøver jeg.... Takk for svar ;-)

hare1365380455
Skrevet

Tror det er sikkert, ja... Har gjort det mange ganger. Grønnfargen (zaloen..)forsvinner uansett i vask... Skriv om det gikk bort da, men la det ligge en stund med zalo på!

Gjest Too Long
Skrevet

Vær i alle fall veldig forsiktig med klor, og ikke la tøyet ligge for lenge. Det blir sprøtt og går i stykker bare man tar i det dersom det ikke er beregnet for å kunne tåle den slags!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...