Gå til innhold

Sommer, fri, ferie, få på dol.. si litt om deg, da!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Du kan begynne å fortelle litt om deg selv.

Glemte det...:) Er hjemme med to små, men skal snart begynne å jobbe litt igjen (sykehjem). Blir snart 30, og bor på vestlandet et sted. Travle dager nå, så liten (ingen) tid til noe for meg selv. Glad i å lese:)

Jeg er 25 og har en sønn på 17 mnd.Er samboer med en som er 32 år.

Ting jeg liker å gjøre:treffe venner,trene og selfølgelig sønnnen vår og samboer er noen jeg liker å være sammen med.

Jeg jobber i resepsjonen på sykehus.Har nå ikke vært i jobb på 17 mnd,siden jeg har gått hjemme med han,men begynner nå til høsten igjen.Gleder meg til å jobbe igjen.

serendipity

Snart 29 år, sønn på 4 år, samboer på 37 år. Jobber i reisebyrå, og har jobbet i reiselivsbransjen i 11 år.

Bor i enebolig i et boligfelt rett utenfor Oslo.

Glad i å være med venner, med famileien, leser endel og reiser endel. Trener desverre alt for lite :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...