Gå til innhold

lavt blodsukker uten insulin


kjellarne

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt diabets siden 1973, og den har forløpt forholdsvis uproblematisk. Nå har jeg fått et problem som kommer og går. Jeg går rundt med konstant føling, uten at jeg tar insulin. Dette kan pågå over flere dager.Bl.s. verdiene ligger da på fra 1,8 mmol til 2.7 mmol, de stiger en del ved inntak av mat. men synker igjen etter få timer. Har ingen spesielle problemer med infiltrat. Min lege vet ikke hva han skal råde meg til, men anbefalte meg og legge inn spørsmål på nett!!

Kan noen andre hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaaler

Hei

Jeg skjønner ikke helt dette. Får du noen form for blodsukkersenende tabletter som jo også kan gi lavt blodsukker og føling.

Vennlig hilsen

Stein Vaaler

"For en sikker vurdering av spørsmålet må du evt. rådføre deg med legen din"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaaler

Hei

Jeg skjønner ikke helt dette. Får du noen form for blodsukkersenende tabletter som jo også kan gi lavt blodsukker og føling.

Vennlig hilsen

Stein Vaaler

"For en sikker vurdering av spørsmålet må du evt. rådføre deg med legen din"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venice

Dette hørtes jo rart ut. Blodsukkeret ditt er jo under nedre grenseverdi selv kort tid etter matinntak. Hvilke matvaner du har sier du ikke noe om, men for deg vil det kanskje være nytting spise karbohydrater som varer en stund (feks. brødmat) med jevne mellomrom for å holde blodsukkeret på et stabilt (og forhåpentligvis høyere) nivå utover dagen? En sjokolade, melk e.l vil ikke gi deg det samme stabile bl.sukkeret.

Kanskje værdt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...