Gå til innhold

trening(spinn)

Gjest mamma`en til Kevin

Anbefalte innlegg

Gjest mamma`en til Kevin
Skrevet

har trenet spinning i 2 mnd nå men merker lite forskjell på kroppen utenom kondisjonen.Den e bedre men hadde håpet at jeg skulle gått ned litt i vekt også.Må ned minst 30 kg.Bør jeg fortsette med spinn eller finne noe annet

Gjest SATSJenta
Skrevet

KJøp pulsklokke og vær bevist på å holde pulsen oppe under hele spinningtimen! Det har hjulpet meg og jeg har gått ned 7 kg siden jul :))

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

30 kg.. Det er jo såpass mye at du nesten legge om livsstilen. Hyppig trening er vel og bra, men alfa omega (nøkkelen), møstet, osv osv.., er kostholdet. Styrketrening er også anbefale, men andre kan mer om dette enn meg. Jeg går isteden og dusjer.

Gjest mamma`en til Kevin
Skrevet

KJøp pulsklokke og vær bevist på å holde pulsen oppe under hele spinningtimen! Det har hjulpet meg og jeg har gått ned 7 kg siden jul :))

hvor mye koster ei sånn puls klokke??

• 3 uker senere...
Gjest SATS jenta
Skrevet

hvor mye koster ei sånn puls klokke??

Du får pulsklokker fra 500 kr og oppover, spørs hvor avansert du vil ha den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...