Gjest mamma`en til Kevin Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 har trenet spinning i 2 mnd nå men merker lite forskjell på kroppen utenom kondisjonen.Den e bedre men hadde håpet at jeg skulle gått ned litt i vekt også.Må ned minst 30 kg.Bør jeg fortsette med spinn eller finne noe annet 0 Siter
Gjest SATSJenta Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 KJøp pulsklokke og vær bevist på å holde pulsen oppe under hele spinningtimen! Det har hjulpet meg og jeg har gått ned 7 kg siden jul ) 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 30 kg.. Det er jo såpass mye at du nesten legge om livsstilen. Hyppig trening er vel og bra, men alfa omega (nøkkelen), møstet, osv osv.., er kostholdet. Styrketrening er også anbefale, men andre kan mer om dette enn meg. Jeg går isteden og dusjer. 0 Siter
Gjest mamma`en til Kevin Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 KJøp pulsklokke og vær bevist på å holde pulsen oppe under hele spinningtimen! Det har hjulpet meg og jeg har gått ned 7 kg siden jul ) hvor mye koster ei sånn puls klokke?? 0 Siter
Gjest SATS jenta Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 hvor mye koster ei sånn puls klokke?? Du får pulsklokker fra 500 kr og oppover, spørs hvor avansert du vil ha den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.