Gå til innhold

hei på dere :)


huufsa

Anbefalte innlegg

Jeg sitter bare her og slapper av, og tar livet med ro.

Har gått igjennom tidligere innlegg. Tenker vemodig på hvordan jeg har hatt det med meg selv.

For en forandring!

Jeg syns livet er deilig nå. Nesten all 'dritten' er ute av kroppen, og jeg har jobbet hardt for å klare det. Har vært mye sykmeldt, det har vært enormt masse angst og tårer.

Men det er så godt som borte.

Det som 'henger igjen', er nok permanent. Men ikke verre enn at jeg kan leve med det.

Det er nok for mye å håpe på at arrene etter åpne sår blir helt borte. Arrene er alltid en påminnelse om de sårene som har vært.

Men jeg håper og tror at ingen av sårene blir åpnet igjen nå.

Jeg føler meg sterk, og klar for et godt liv... -et godt 'voksenliv'!

Det er mye ved meg som viser at barndom og oppvekst ble tatt fra meg. For jeg lever mye ut det barnet som er inne i meg også. Jeg har blitt en kombinasjon av 'tydelig barn, og tydelig voksen'.

Men jeg liker meg selv som jeg er. Jeg kommer godt overens med både barn og voksne, for jeg identiterer meg med begge. Jeg elsker å leve ut barnet i meg, jeg elsker å ha det gøy!

Og lykken er at jeg har møtt en mann som er lik meg. Han elsker barnslighetene mine, og særegenheten min. Og jeg elsker hans! Vi har det kjempegøy sammen.

Det trodde jeg også var umulig. Jeg trodde ikke det fantes en voksen mann som kunne orke mine 'nykker' i lengden.

"Det årner seg for snille jenter", pleier jeg å si. Og det gjør det! :)

Jeg håper alle dere andre får oppleve den 'roen' jeg sitter med nå. Det er godt å få delt den med dere.

Jeg ønsker så sterkt for hver og en av dere her inne, at dere holder ut og finner den 'riktige veien' for å komme dit jeg er nå.

Det er ikke håpløst, selv om det føles slik... Men veien går videre hele tiden, og det er mange små endringer etterhvert som dere går.

Men;

Tusen takk til Grete, og alle her inne som har gått litt på veien min sammen med meg. Dere har vært en enorm støtte, og det er hovedsaklig dere som har vist meg hvilke veier som er riktig å velge.

*varme lykkeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Så bra at du er kommet dit du er i dag:) Det fortjener alle som skriver her inne. Jeg har innsett at det går ann å komme videre med å lese innlegget ditt. Jeg også leser mine tidligere innlegg, synes det er litt ekklet jeg.

Så flott at du har fått deg kjæreste som setter pris på dine egneskaper.

Jeg har lest mange av innleggene dine, men har kanskje ikke svart på dem.

Livet ble tatt ifra deg, og nå har du begynt å fått det tilbake. Kjempebra:)

Ønsker deg lykke til videre med deg selv og med kjærligheten.

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære snille Huufse-Tuufsa!

Det er så herlig å lese innlegget ditt, jeg blir helt rørt her jeg sitter!!!! Skulle ønske at alle andre her inne kom til det stadiet du er på nå!

Godt å vite at jeg har vært litt til hjelp, selv om du har gjort den største jobben og bragden selv! Du er kjempeflink, og har all grunn til å være stolt av deg selv!

PS) Hvis du får en litt deppings dag innimellom, kan du jo hente frem det herlige innlegget ditt og få litt trøst fra det. Jeg har tatt utskrift av det og hengt det på korktavlen på kontoret, så bra syntes jeg det var!

Kjempegod klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlunknown

Hei kjære huufsa

Det er så godt å lese dette! Vi har fulgt hverandre et stykke, og vi har begge kommet ganske langt. Du har all grunn til å være stolt - du har gjort (og gjør fortsatt) en veldig bra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Så bra at du er kommet dit du er i dag:) Det fortjener alle som skriver her inne. Jeg har innsett at det går ann å komme videre med å lese innlegget ditt. Jeg også leser mine tidligere innlegg, synes det er litt ekklet jeg.

Så flott at du har fått deg kjæreste som setter pris på dine egneskaper.

Jeg har lest mange av innleggene dine, men har kanskje ikke svart på dem.

Livet ble tatt ifra deg, og nå har du begynt å fått det tilbake. Kjempebra:)

Ønsker deg lykke til videre med deg selv og med kjærligheten.

mange klemmer fra

Takk for svar.

Ønsker deg også masse, masse lykke til videre, threzi! Man kommer sakte men sikkert gjennom kampen!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære huufsa

Det er så godt å lese dette! Vi har fulgt hverandre et stykke, og vi har begge kommet ganske langt. Du har all grunn til å være stolt - du har gjort (og gjør fortsatt) en veldig bra jobb!

Ditto!

:-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære snille Huufse-Tuufsa!

Det er så herlig å lese innlegget ditt, jeg blir helt rørt her jeg sitter!!!! Skulle ønske at alle andre her inne kom til det stadiet du er på nå!

Godt å vite at jeg har vært litt til hjelp, selv om du har gjort den største jobben og bragden selv! Du er kjempeflink, og har all grunn til å være stolt av deg selv!

PS) Hvis du får en litt deppings dag innimellom, kan du jo hente frem det herlige innlegget ditt og få litt trøst fra det. Jeg har tatt utskrift av det og hengt det på korktavlen på kontoret, så bra syntes jeg det var!

Kjempegod klem fra Grete :-)

Tusen takk, Grete!

Så koselig at du har hengt det på kontoret ditt! :-)

*Lykke-klem tilbake til deg!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er på vei mot et eget fullverdig liv :-)

Husk nå endelig på å sette grensene dine selv fremover også...ikke vær redd for å markere hvem du er eller hva du mener, oki?

Og husk: Man ofrer seg ikke i et forhold - man inngår kompromisser *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er på vei mot et eget fullverdig liv :-)

Husk nå endelig på å sette grensene dine selv fremover også...ikke vær redd for å markere hvem du er eller hva du mener, oki?

Og husk: Man ofrer seg ikke i et forhold - man inngår kompromisser *s*

Tusen takk Hawkwind...

Jeg passer på det hele tiden :)

Masse lykke til til dere!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre!! Glad du har det fint, og heldig mann du har som har deg..

Takk for pene ord, du ikke sign...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gode huufsa :)

Dette innlegget var så utrolig godt å lese. Kjenner jeg blir glad i hele meg av å høre at det går så mye bedre med deg nå :) Og det fortjener du virkelig etter alt du har slitt med. :)

Nyt de gode dagene til fulle! Og ikke glem å fortsette og sette dine grenser sånn at du fortsatt kan ha det like bra.

Dårlige minner vil nok ikke forsvinne helt, men de kan bli lettere å takle, og sårene kan gro mer.

Du er et enestående menneske som jeg setter stor pris på, huufsa! :) Håper vi en gang treffes igjen :)

Glad i deg :)

Masse gode klemmer til et flott menneske, fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...