Villrosen Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Jeg har visstnok slettet for mye i min iver etter å få mer plass....Kan noen hjelpe meg med en fil som heter cpqi2c.386? Den må jeg ha for at computeren skal fungere skikkelig. Jeg får heller ikke tatt restore uten den fila.....takknemlig hvis noen kan skaffe meg den... 0 Siter
Aika Skrevet 20. juli 2003 Skrevet 20. juli 2003 Husk neste gang, ikke rør noen filer du ikke vet hva er!! :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Husk neste gang, ikke rør noen filer du ikke vet hva er!! :-) Jeg har en versjon av Windows 95 her som jeg ikke har bruk for (original CD). Kan sende den til deg, eller du kan hente den om du bor i Osloområdet. 0 Siter
Aika Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Jeg har en versjon av Windows 95 her som jeg ikke har bruk for (original CD). Kan sende den til deg, eller du kan hente den om du bor i Osloområdet. Du må ikke svare på mitt innlegg, da. For da er det ikke sikkert hun ser det... :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Fila brukes bare på Compaq-maskiner for system-diagnostics, og finnes desverre ikke tilgjengelig for andre. Send en mail til Compaq og be om råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.