Gå til innhold

Han fikk....


Gjest Lind@

Anbefalte innlegg

5 års fengsel!!!!!!

og han må betale 150000 i erstatning til meg.

Så nå er jeg sånn passe skjelven her jeg sitter...Men han anker sikkert, og det får jeg ta som det kommer. Jeg ble ivertfall trodd :-)

http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20001130&Kategori=FORSIDEN&Lopenr=1130012&Ref=AR&Forside=1

Gla-klemmer til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Linda!

Så fantastisk!!! Gratulerer, dette er bare fabelaktig!! Skjønner så godt hvor herlig det føles å bli trodd! Der SER du - rettferdigheten vinner, han fikk som fortjent! Ble så glad at tårene spratt her!!

Gratulasjonsklem :-)))))))))))

Om han anker, får du ta det som kommer etter hvert. Gled deg i dag! Slå ut håret, la oss høre primalgledesskriket!!!

Jublende hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

@->---

En rose til deg :-)

Det var skikkelig fint å lese den artikkelen du linket til.. Jeg er så glad på dine vegne!

Du har kjempet og stått på, og det må føles herlig å endelig stå på haugen og ha vunnet. Om han anker eller ei, det føles liksom ikke så viktig akkurat nå... hehe, for meg hvertfall, det er helt sikkert annerledes for deg. Men jeg mener bare at det å lese svart på hvitt at retten ikke trodde på ett ord av det drittsekken forklarte... Det gir en god følelse. Jeg er stolt av deg, vennen, du har vært kjempeflink, og samtidig viser du vei for andre som tviler. Det går nemlig an, det har du bevist, Lindamor :-)

Så må du snart komme deg hitover, så vi kan få hilse på og gratulere deg i RL. Alt godt til deg Linda, two thumbs up ;-))

Masse klemmer kommer til deg fra LilleMy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...