Gjest Ubehagelig Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvordan skal man klare å ha et sunt kosthold når man ikke liker grønnsaker? Spiser gulereøtter og salatblad, men det er det eneste. Prøver å vennemeg til agurk, paprika o.l, men det smakerlike ille hver gang. Spiser ikke brød lenger, men fiberrikt knekkebrød og masse vann. Også er jeg imot trening. Bevegelse mener jeg er noe som skal komme gjennom det daglige livet. Vet jeg er litt rar, har faktisk begynt å få lyst til å trene, da jeg har slutta å røyke nå. Det jeg vet jeg gjør som er veldig galt, er all pastaen jeg spiser. Altfor masse karbohydrater. Junk food blir det også lite av. Vel, på en måte lever jeg vel forholsvis sunt, men føler meg bare helt forferdelig. Tror spørsmålet er hva som blir regnet som lett og mettende mat som er sunn? Ikke sånn dill dall som bønner o.l. Litt små sær.. jada vet det.... Men det er meg det Setter pris på alle svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva med kylling? Det kan tilberedes på mange artige måter, er billig og godt. Svært sunt også. Hvitt kjøtt er sunt. Hva med fisk? Sunt og godt (dersom du liker fisk). Sjømat generelt er jo nydelig og sunt. Det er mange muligheter. Selv spiser jeg forholdsvis sunt selv om det blir litt for mye pizza og junk og øl i ny og ne, men jeg spiser fint lite grønnsaker. Ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg ikke ser poenget. Det gir tross alt fint lite av næring, så det at du ikke spiser det er intet problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammel Dolèr Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Sunnt kosthold?. Et normalt allsidig kosthold er vel i utgangspunktet rimelig sunnt. Det kommer jo litt an på hva du skal frem til. Er det bare sunnt kosthold, eller skal du slanke deg ? Om du er mot trening, bør du virkelig ha mye bevegelse i dagliglivet, ellers er det jo bare korka ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ubehagelig svar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Sunnt kosthold?. Et normalt allsidig kosthold er vel i utgangspunktet rimelig sunnt. Det kommer jo litt an på hva du skal frem til. Er det bare sunnt kosthold, eller skal du slanke deg ? Om du er mot trening, bør du virkelig ha mye bevegelse i dagliglivet, ellers er det jo bare korka ! har en fysisk tung jobb hvor vi bruker hele kroppen, så får mere enn nok av den derre såkalte trimmen. Best å få betalt for det! Heller du som er korka! Du burde vurdere å tenke deg om før du buser ut med ting du ikke vet noe om! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.