Vhanja Skrevet 12. april Skrevet 12. april Nå har jeg endelig kommet meg ordentlig i gang igjen! Mandag - 3 km rundtur (1 km motbakke, 2 km powerwalk) Tirsdag - Trappegåing. (300 trappetrinn oppover. Opp og ned to ganger, så 1200 trappetrinn til sammen). Søndag - 45 min styrketrening + 40 min rask gange Hvordan har uka vært for dere? 2 Siter
emilie321 Skrevet 12. april Skrevet 12. april Vhanja skrev (5 timer siden): Nå har jeg endelig kommet meg ordentlig i gang igjen! Mandag - 3 km rundtur (1 km motbakke, 2 km powerwalk) Tirsdag - Trappegåing. (300 trappetrinn oppover. Opp og ned to ganger, så 1200 trappetrinn til sammen). Søndag - 45 min styrketrening + 40 min rask gange Hvordan har uka vært for dere? Så bra da, sikkert godt å være igang igjen. Her har det bare blitt 2 økter, har vært mye sliten og i dårlig form. Tirsdag : Treningssenteret i 80min. Rodde i 10min + 65min styrke + 5min tøying. Fredag : Treningssentret i 90min. Rodde i 10min + 75min styrke + 5min tøying. 2 Siter
Vhanja Skrevet 12. april Forfatter Skrevet 12. april emilie321 skrev (6 minutter siden): Så bra da, sikkert godt å være igang igjen. Her har det bare blitt 2 økter, har vært mye sliten og i dårlig form. Tirsdag : Treningssenteret i 80min. Rodde i 10min + 65min styrke + 5min tøying. Fredag : Treningssentret i 90min. Rodde i 10min + 75min styrke + 5min tøying. Veldig bra da, og få til to økter som det når du er sliten og i dårlig form. 0 Siter
emilie321 Skrevet 12. april Skrevet 12. april Vhanja skrev (8 minutter siden): Veldig bra da, og få til to økter som det når du er sliten og i dårlig form. Takk, ja bør kanskje være fornøyd 1 Siter
påskelilje Skrevet 12. april Skrevet 12. april Så gode dere er! Påska ble annerledes enn forventet pga et uhell, så vi hadde kun én aktiv dag den uka, med slalåm. Merker at jeg har trent mye styrke, så det er gøy! Denne uka ble slik: Onsdag: Tur i skogen med mannen etter jobb; 6,5 km. Da var det leeenge siden vi hadde gått tur! Torsdag: Styrketrening på treningssenteret, skuldre og armer; 1 time. Fredag: Hadde tung fysisk jobb fra 9 til 14. Var helt skutt resten av dagen 😵😂 Lørdag: Tur i skogen med mannen; 7,8 km Søndag: Vi tok frem syklene og syklet en tur. Men det var bitende kaldt, så etter 4,5 km, kjøpte vi varm kaffe på kafé 😂 På vei hjemover, stoppet vi og gikk tur I skogen i stedet; 4,5 km. Så 9 km på sykkel og 4,5 på beina. Vi fant blåveis! O lykke 💙 Fornøyd jeg 🌲🌲🌲🌳🌳🌳🌳🌿☘️🏵 3 Siter
Vhanja Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april påskelilje skrev (9 timer siden): Så gode dere er! Påska ble annerledes enn forventet pga et uhell, så vi hadde kun én aktiv dag den uka, med slalåm. Merker at jeg har trent mye styrke, så det er gøy! Denne uka ble slik: Onsdag: Tur i skogen med mannen etter jobb; 6,5 km. Da var det leeenge siden vi hadde gått tur! Torsdag: Styrketrening på treningssenteret, skuldre og armer; 1 time. Fredag: Hadde tung fysisk jobb fra 9 til 14. Var helt skutt resten av dagen 😵😂 Lørdag: Tur i skogen med mannen; 7,8 km Søndag: Vi tok frem syklene og syklet en tur. Men det var bitende kaldt, så etter 4,5 km, kjøpte vi varm kaffe på kafé 😂 På vei hjemover, stoppet vi og gikk tur I skogen i stedet; 4,5 km. Så 9 km på sykkel og 4,5 på beina. Vi fant blåveis! O lykke 💙 Fornøyd jeg 🌲🌲🌲🌳🌳🌳🌳🌿☘️🏵 Wow, det var jo veldig bra! 1 Siter
Grendel Skrevet 13. april Skrevet 13. april Det var en liten joggetur. Påskeferien var ganske aktiv med skitur de fleste dagene, men så ble jeg syk mot slutten. Derfor kun en tur i uken som var. 1 Siter
Vhanja Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Grendel skrev (22 minutter siden): Det var en liten joggetur. Påskeferien var ganske aktiv med skitur de fleste dagene, men så ble jeg syk mot slutten. Derfor kun en tur i uken som var. Typisk. Håper du er bedre nå. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.