Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det nå, hva er epleeddik godt for?

Sto plutselig foran Heinz-flaskene i butikken og erindret noe om at det skal være ufattelig sunt og hjelpe mot nesten alt?

Kjøpte altså i flytende form. Vær snill ikke fortell at det er piller som duger.

På forhånd takk til Dol-kjerringer som svarer :)

Skrevet

Øke forbrenningen eller noe?

Sier du det? Og jeg som prøver å få et kilo ekstra :-/

Skrevet

Sier du det? Og jeg som prøver å få et kilo ekstra :-/

Du kan få et av meg. Eller sju.

*generøs*

Skrevet

Trodde den skulle sette ned søt-hungeren jeg.

Skrevet

Trodde den skulle sette ned søt-hungeren jeg.

Det er krom, det.

Gjest Aina E
Skrevet

Les her: http://www.eplecidereddik.no/

Jeg drikker det utblandet i 1/2 liter vann hver morgen.

Er vanndrivende og sikkert sunt. Jeg går ned noen kg. når jeg bruker det, men det er muligens bare vann og aldri mer enn 2-3 kg.

Skrevet

Det smaker noe inn i helvete forjævlig. Jeg blir like imponert hver gang jeg hører noen si de klarer å få det i seg.

Skrevet

Du kan få et av meg. Eller sju.

*generøs*

Maten tømmes senere fra magesekken og man føler seg mett lengre.

Leste en artikkel om det som jeg fant på http://www.slankenett.no for en stund siden.

Gjest Pricilla
Skrevet

En kollaga meg av drikker det hver morgen og hun har gått ned noen kilo. Det er derfor hun drakk det og da... Trodde det bare var bullshit jeg, men det er kanskje verdt et forsøk?

Det hjalp jo mot så mye i følge linken til Lillemus! ; )

Tanya1365380060
Skrevet

Det er mer konsentrert i flytende form, så det var ikke et dumt valg :)

Har en venninne som spiste det som piller i fjor sommer, og hun ble virkelig tynn i forhold til det hun var altså! Så tror ikke det er helt dumt altså.

Skrevet

Aah...

Sånn var det ja.

Jeg har også hørt at eplecidereddik setter ned søthungeren! Muttern påstår det! Dessuten skal det styrke immunforsvaret.

Skrevet

Øke forbrenningen eller noe?

Ja, den skal visst det!

Hmh!

Jeg får begynne igjen.

Jeg får det jo tross alt i meg, i et halvt glass vann. Ikke uten rosintryne altså.

Skrevet

Det er mer konsentrert i flytende form, så det var ikke et dumt valg :)

Har en venninne som spiste det som piller i fjor sommer, og hun ble virkelig tynn i forhold til det hun var altså! Så tror ikke det er helt dumt altså.

Nå har jeg ingen planer om å gå ned i vekt, absolutt ikke. Ergo var kanskje kjøpet bortkastet.

Men jeg trodde epleeddik var godt for så mye rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...