Gå til innhold

Ditt bokvalg i sommer?!

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Jeg har noen slik jeg også, har prøvd meg på flere av Håkan Nesser, men kommer ingen vei. :o) Likeså har jeg begynte på flere ungdomsbøker i fantasy- og fantastiske fortellinger-genren denne sommeren, men har ikke giddet å lese ferdig en eneste av dem! Utrolig mye Potter-plagiater ute og går synes jeg.

Mankell bøkene er råbra. Leste "Før Frosten" for 1 uke siden og var som klistret mellom permene de 3 dagene jeg brukte på boka.

"Den Femte Kvinnen" er også å anbefale !

Leser en del av Robert Goddarn- "Sirkler av stein"(Engelsk:"Set in stone") - som har en litt overnaturlig side , men er likevel en krim fullt på høyde med f.eks Val McDermid - som jeg også leser mye av.

Vil dessuten anbefale folk å lese "De dødes språk" av Henning( eller var det Klaus) Hagerup og Elin Brodin.

Creepy historie for de som har sansen for den slags.

Fortsetter under...

Gjest bebba

Hva synes du om den? Den er sikkert god som dokumentarroman, men som en skjønnlitterær roman duger den ikke. Jeg har hørt den som lydbok og må innrømme at jeg ikke gadd høre den siste plata...

Jeg leste den, syntes den var lettlest og fengende. Jeg vet ikke hvor god dokumentar den er, føler egentlig at den er forfatterens syn og oppfatning og det kan være greit nok det.

Ellers har jeg lest Kretadøgn av Tove Nilsen i det siste, og mange krimbøker på islandsk og engelsk. Har mange bøker liggende som jeg har tenkt å lese.

Hva synes du om den? Den er sikkert god som dokumentarroman, men som en skjønnlitterær roman duger den ikke. Jeg har hørt den som lydbok og må innrømme at jeg ikke gadd høre den siste plata...

Jeg er ikke så veldig imponert jeg heller, må innrømme at jeg skummer noen kapitler. Andre kapitler derimot er veldig underholdende. Men, alt i alt synes jeg den er oppskrytt.

Mankell bøkene er råbra. Leste "Før Frosten" for 1 uke siden og var som klistret mellom permene de 3 dagene jeg brukte på boka.

"Den Femte Kvinnen" er også å anbefale !

Leser en del av Robert Goddarn- "Sirkler av stein"(Engelsk:"Set in stone") - som har en litt overnaturlig side , men er likevel en krim fullt på høyde med f.eks Val McDermid - som jeg også leser mye av.

Vil dessuten anbefale folk å lese "De dødes språk" av Henning( eller var det Klaus) Hagerup og Elin Brodin.

Creepy historie for de som har sansen for den slags.

"De dødes språk" har jeg også lest i sommer og den var en av de absolutt bedre grøssere jeg har lest noengang! Knallbra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...