Gå til innhold

Hvor anonym er man egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Viljoværeanonym
Skrevet

Hvor anonym er man egentlig på DOL? Er det slik at webmasterne kan se hvilken mailadresse de forskjellige brukernavnene er knyttet opp mot? Jeg har i flere år skrevet innlegg her der e-mailadressen nicket mitt er knyttet opp mot, inneholder mitt fulle navn. Og jeg har skrevet inn her om alt mulig... Også om ting som er så private at jeg er avhengig av å kunne være helt anonym. Men så kom jeg plutselig til å tenke på dette... Hvor anonym er man? Kan webmasterne se e-mailadressa? Sukk...

Gjest Pricilla
Skrevet

Det kan han nok ja! Men ha så? Tror du han skal ringe deg en dag og spørre hvordan det gikk med skillsmissen, analsexen eller svigermor? (bare eksempler)

Du kan jo ha annet brukernavn da, men da må du registere deg på nytt. Jeg er registret her med brukernavn som er tilfeldig, og fornavnet mitt som passord, det første passordet fikk jeg på en anonym hotmailadresse.

Men er man dataprof kanman vel finne ut fra hvilken pc du skriver fra også, selv om du er anonym...

venner og bekjente ville nok kjent igjen meg i mange av mine innlegg, men pytt pytt!

Skrevet

Jeg har brukt en hotmailadresse her med fullt navn, tror ikke jeg bryr meg om å være så veldig anonym.

Men jeg tror ikke naboen kjenner meg igjen, det må i såfall være pga ungenes aldre. Grünerløkka er stort og mange er høye, slanke og blonde her.

Gjest signert
Skrevet

Ja, det kan hun.

Tips: Ta en titt på "Profil" over her, der kan du fjerne mailadressen. Bare husk å notere deg passordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...