Gå til innhold

Allerede fått time på bup:o)


Shakira

Anbefalte innlegg

På mandag skal vi på bup på Gjøvik, de ringte igår, kunne fått time allerede imorgen, men da har han aller siste dag i barnehagen, ville at han skulle få være med på det.

Jeg har hatt noen tunge dager nå, med depresjon, kommer på kvelden når barna har lagt seg...

Barnevernet her vi bor har vært kjempekoselige å prate med, de vil gjerne følge opp, og hjelpe oss gjennom dette...

Jeg sliter selv med ting som skjedde når jeg var yngre, og det kommer veldig tilbake nå i tankene mine:o(..

Gutten min er heldigvis blid og fornøyd om dagen, men igår hadde han en periode som han var sint og lei seg, men vile ikke fortelle noen hva som var galt..

Blir nok ålreit å få kommet på bup, de er jo mere lærde enn pappaen og meg..

Ellers har vi hatt en flott dag idag, var på stranda i nesten åtte timer:o)

Klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Hei.

Så fint dere fikk time så fort.Jeg ble veldig glad da jeg leste det gikk så fort.

Om du selv har opplevd ting da du var ygnre,så er det klart det kommer opp og frem igjen for deg nå.Og gi deg selv tid til å føle litt på dine ting oppi det her.Tror det er vktig for deg jeg,likeså viktig for dere som hel familie.Håper du har en mann du kan snakke med,sånn at det føles trygt for deg å snakke med han..ikke som en plage.

Gutten din har nok fått ting han synes er trasige hanskes med etter det her,men tror ærlig talt att så lenge dere viser han klapp og kos i stedet for ris om hans sinne kommer frem,så tror jeg det går bra.I saken jeg selv sto oppi,så var det ei lita ei som nå skal i 4.kl. Da hun var på skolen trengte hun følge på do,skvatt om noen brått om nær henne,likte dårlig natta.Da sa hun det kom hesker og troll og tok henne.Jeg forteller det her fordi jeg håper å vise dere mange ting ser naturlig ut å være redd,men når man har opplevd slikt,så er det enda mere naturlig.Håper dere sier fra i barnehage eller skole.Det er så godt å vite for de som jobber med gutten.De vet da så mye bedre åssen an skal håntere deres lille verdifulle gullklomp.(jobber selv på skole)

Jeg ønsker dere så masse lykke til shakira.Vit jeg tenker på dere mandag.

Håper det ikke gjorde noe jeg skrev det her til deg.

Gode takner fra meg,dukkelise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så fint dere fikk time så fort.Jeg ble veldig glad da jeg leste det gikk så fort.

Om du selv har opplevd ting da du var ygnre,så er det klart det kommer opp og frem igjen for deg nå.Og gi deg selv tid til å føle litt på dine ting oppi det her.Tror det er vktig for deg jeg,likeså viktig for dere som hel familie.Håper du har en mann du kan snakke med,sånn at det føles trygt for deg å snakke med han..ikke som en plage.

Gutten din har nok fått ting han synes er trasige hanskes med etter det her,men tror ærlig talt att så lenge dere viser han klapp og kos i stedet for ris om hans sinne kommer frem,så tror jeg det går bra.I saken jeg selv sto oppi,så var det ei lita ei som nå skal i 4.kl. Da hun var på skolen trengte hun følge på do,skvatt om noen brått om nær henne,likte dårlig natta.Da sa hun det kom hesker og troll og tok henne.Jeg forteller det her fordi jeg håper å vise dere mange ting ser naturlig ut å være redd,men når man har opplevd slikt,så er det enda mere naturlig.Håper dere sier fra i barnehage eller skole.Det er så godt å vite for de som jobber med gutten.De vet da så mye bedre åssen an skal håntere deres lille verdifulle gullklomp.(jobber selv på skole)

Jeg ønsker dere så masse lykke til shakira.Vit jeg tenker på dere mandag.

Håper det ikke gjorde noe jeg skrev det her til deg.

Gode takner fra meg,dukkelise

Mannen min er heldigvis veldig grei å prate med, var vanskeligere før..

Og det som skjedde med meg, er det bare han, svigermor og ei venninne av meg som vet, har ikke orket å fortelle det til noen..

Vi har ikke sagt noe i barnehagen, siden han bare har vært der to ganger etter frien, og vi oppdaget det, men vi kommer til å gi beskjed på skolen, han er ferdig i barnehagen, hadde plass til og med 31 juli..

Han har inatt sovet hos søstra til mannen min, og hun tanta og sønnen min måtte sove på sofaen inatt, fordi han hadde så mareritt og klarte ikke stoppe å skrike og gråte stakkar.

Han drømmer ofte at noen kommer etter han for å kappe av han hodet:o(.

Men nå idag er han og broren med pappaen sin og ser på Dragracing på Gardermoen, så da koser han seg veldig:o)

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...