Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmmm....

Nå har han tenkt seg til Notodden på festival.

Joda, det er greit for meg. Mannen elsker jo musikk og han er sosial som pokker, og når vennene hans ringer for å invitere han med, så er det klart han sier ja. For min del er det greit - ikke er jeg spesielt sjalu av meg, og ikke spesielt kontrollerende, jeg har det godt når han har det godt.

Menne ... festival? Jeg lurer på om dette kan være en av disse "fisketurene" han har sammen med kameratene sine i ny og ne. Han reiser avgårde, det er kroker i alle regnbuens farger, sitteunderlag, soveunderlag, ståunderlag - det er telt, støvler, regntøy, boksmat, grillmat .... og, bare en liiiiiiiten en som de skal ha rundt bålet. Så langt, så greit.

Hva tror dere skjer? Jo, etter en eller to dager velter de inn her, rødøyet og slitne, og jeg sier:

- Neimen, heeeeeia, har det vært koselig.

- Å, ja, skikkelig koselig.

- Ja, og fisken?

- Nei, fisken ...

- Fikk dere fisk?

- Fikk og fikk ...

- Ja, fikk dere fisk eller fikk dere ikke fisk?

- Jo, vi fikk nå et par ...

- Ja? Og hvor er de?

- Ja, nei, vi slapp dem ut igjen ....

- Slapp dem ut igjen?

- Ja, de var så små ... og .. vel, det var et dårlig fiskested altså?

- Jaha .... Så dere har altså ikke med no fisk hjem?

- Njææææææææ

- Ja, HAR dere med fisk eller har dere IKKE med fisk?

(på dette stadiet begynner jeg å lure på om de har vært i Sverige og fått en lettere lobotomi)

- Nei, egentlig ikke....

- Egentlig ikke?

- Nei, vi fiska nå litt også drakk vi whisky resten av tiden ... og du steike, så koselig det var ...

Skjønner dere? Ok, jeg har ikke no imot denne typen fisketurer heller, jeg - men det jeg lurer på nå er om denne turen til Notodden skal ende på samme måte - han kommer hjem uten å ha hørt en eneste strofe musikk? Jeg ser for meg at samtalen vil forløpe på denne måten når han kommer hjem:

- Heeeia, har dere hatt det koselig

- Ja, skikkelig, skikkelig koselig

- Gode band?

- Band og band ....

- Ja? Fin musikk

- Musikk og musikk ....

- HERREGUD, HAR DERE IKKE HØRT PÅ MUSIKK???

- Nei, vi har nå ligget i telt vi og drukket whisky ..

- Ja, det kan jeg tenke meg, men ikke kom og fortell meg at dere har reist helt til Notodden for å ligge i telt og drikke dere fulle? Jeg mener - hallo - NOTODDEN?

- Jo, det må man vel si ....

- Har dere ikke hørt noe da?

- Nei, vi blei så fulle at vi sovna ....

- Nåh ...

Man skal ikke forstå alt. Både menn og kvinner trenger sine fristunder, det er ikke det. Det jeg ikke forstår er hvorfor man må kalle det for FISKETURER og FESTIVAL? Hadde det ikke bare vært bedre å kjørt oppi skauen her oppe og drukket seg drita der og kalt det for rølpetur?

Mannfolk ass.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

Hehe... Synes det er litt mrosomt jeg sånn som de styrer og ordner for å få til en ordenlitg tur, så blir det bare fyll.. men de har fått reist bort med gutta da - og vil de drekka 24/7 så er det opp til dem. Er jo selve stemningen med guttetur som er morro da!

Nei la dem reise og bli guttunger på fylla igjen.. de har det sikkert kjempegøy!

Når samboern min skla ha guttekveld eller på tur med gutta får de gjøre hva pokker de vil, så lenge han har det bra og fått noe ut av turer så er det ett fett for meg. Når katta er vekk danser musene på bordet... Sånn er det med samboern min i hvert fall. Når kjerringa ikke er hjemme så skal han finne på alt mulig rart som han "ikke får lov til" - akkuratt som tenåringsgutter, men det er greit det så lenge han rydder opp! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/#findComment-683348
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nå var jeg kanskje litt redusert ang. hjernekapasitet i går ..... Zirine er en av de få som har leseverdige innlegg her på DOL .

Hun sliter med å skape litt prosa og liv her og så kommer du og mobber ?

Zirine mobber selv, så hun må nok ta litt debet og kreditføring innimellom.

Jeg selv skriver samvittighetsfullt og informerende og får ofte korte grinete svar, eller morsomheter som ikke passer.

F eks foreslo jeg pliktskyldigst ca 150 kattenavn på Z, og fikk bare et "herregud !" til svar."

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/#findComment-683520
Del på andre sider

Annonse

Hun sliter med å skape litt prosa og liv her og så kommer du og mobber ?

Zirine mobber selv, så hun må nok ta litt debet og kreditføring innimellom.

Jeg selv skriver samvittighetsfullt og informerende og får ofte korte grinete svar, eller morsomheter som ikke passer.

F eks foreslo jeg pliktskyldigst ca 150 kattenavn på Z, og fikk bare et "herregud !" til svar."

Jeg regner med å få det tilbake med renter *S*

Hadde bare alle andre her skrevet så velformulert som oss 3 så hadde det jo ikke vært noe problem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/#findComment-683522
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg regner med å få det tilbake med renter *S*

Hadde bare alle andre her skrevet så velformulert som oss 3 så hadde det jo ikke vært noe problem :-)

Enig, da hadde det blitt mye bedre.

Vi erklærer DOL og internett for idiotfri sone, på samme måte som antirasistene vil erklære Norge for rasismefri sone ?

Enda bedre: erklære alt sammen for psykopatfri sone ?

Ved å erklære slike soner, så blir vi kvitt alle de uønskede med et trylleslag !

Bare ikke noen erklærer mannfolkfrie soner, for da kan det bli mye kjønnsskifting. Enkelt for meg da, siden jeg egentlig er dame, og bare har satt på en rosemalt i plastikk, som jeg kan ta av. Jeg bruker den som blokkfløyte på 17. mai.

Jeg er ikke gal. Det er de andre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/#findComment-683540
Del på andre sider

Forhåpentligvis så sier han ikke når han kommer hjem fra festival: Jo'a, vi fikk tak i noen jenter, men vi slapp dem ut igjen.

*lol*

Jeg tenker som så: hvis det finnes noen jenter som gidder å knulle en fyr som stinker whisky, er ubarbert og ikke har badet på flere dager ...

så versegó :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/#findComment-683571
Del på andre sider

Hehe... Synes det er litt mrosomt jeg sånn som de styrer og ordner for å få til en ordenlitg tur, så blir det bare fyll.. men de har fått reist bort med gutta da - og vil de drekka 24/7 så er det opp til dem. Er jo selve stemningen med guttetur som er morro da!

Nei la dem reise og bli guttunger på fylla igjen.. de har det sikkert kjempegøy!

Når samboern min skla ha guttekveld eller på tur med gutta får de gjøre hva pokker de vil, så lenge han har det bra og fått noe ut av turer så er det ett fett for meg. Når katta er vekk danser musene på bordet... Sånn er det med samboern min i hvert fall. Når kjerringa ikke er hjemme så skal han finne på alt mulig rart som han "ikke får lov til" - akkuratt som tenåringsgutter, men det er greit det så lenge han rydder opp! :)

Han er reist, og jeg er alene, jeg er alene, jeg er alene :))

Nei og nei, så koselig dette skal bli. "nå skal jentene råde" sa eldstejenta mi da han fór ut gjennom døren her i formiddag. Og det har hun heeeelt rett i :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114300-mannfolk-ass/#findComment-683578
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...