Gå til innhold

Advokat


threzi

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg oppsøke advokat og høre hva han har å si for noe. For jeg skal ha erstting for den tiden jeg ble utsatt for incest. Jeg skal ikke gå til rettsak, for det makter jeg ikke. Og så kan man ikke gå til rettsak mot en som er erklært sinnsyk heller. Så jeg skal søk om billighetserstattning fra staten.

Off jeg gruer meg, vet liksom ikke helt hva jeg skal fortelle for noe. Har jo aldri snakket med en advokat før. Kommer nok til å ligge våken i hele natt og tenke på dette her. Off altså, at det skal være så vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg klarer ikke å gå bort til advokaten, jeg har så vondt i magen at det er like før jeg kaster opp. off jeg klarer ikke dette her jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke å gå bort til advokaten, jeg har så vondt i magen at det er like før jeg kaster opp. off jeg klarer ikke dette her jeg....

Kjære deg,

Skjønner at dette må føles utrolig vanskelig! - Likevel så må du se så enkelt på det som at - han kjenner ikke deg, - vet ingen ting om deg - og du går inn der med et blank ark. Uansett hva som har skjedd med deg før, - og hvilke skader du er påført gjennom det du har opplevd, vil en advokat, eller hvilket som helst annet medmenneske, forsøke å hjelpe deg som best er. Du har jo ingenting å skamme deg for!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

Skjønner at dette må føles utrolig vanskelig! - Likevel så må du se så enkelt på det som at - han kjenner ikke deg, - vet ingen ting om deg - og du går inn der med et blank ark. Uansett hva som har skjedd med deg før, - og hvilke skader du er påført gjennom det du har opplevd, vil en advokat, eller hvilket som helst annet medmenneske, forsøke å hjelpe deg som best er. Du har jo ingenting å skamme deg for!

Lykke til!

Jeg skal høre med primærkontakten min der jeg er innlagt om hun eller noen andre i behandlingsgruppa mi kan være med. For jeg klarer ikke dette alene.

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...