Gå til innhold

Dagens sommertråd: Har du spist is i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest sullamitt
Skrevet

Noen som har spist en særdeles god is de vil anbefale?

Skrevet

Jeg har smakt en bit av typen sin Snickers is. Syns den var god :) Og en tynn en-kroners-is fra Rimi til meg.

Gjest pasa20
Skrevet

Cappucinois, karamellis og vanlig sjokolade fra Hennig Olsen .... HMMMMM....

"Sleve litt"

Gjest kronebabe
Skrevet

Jeg har spist en jordbær krone is..Kan abefale den ja!

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg fikk en kastet i bakgodet i dag da 3-åringen i baksetet var misfornøyd med et eller annet. Den anbefaler jeg ikke.

hare1365380455
Skrevet

Har ikke spist is i dag. Husker en god is som het clip-clap is? Spiste den på videregående, og den smakte sitron (hadde tyggegummipinne).

hare1365380455
Skrevet

Jeg har smakt en bit av typen sin Snickers is. Syns den var god :) Og en tynn en-kroners-is fra Rimi til meg.

Var de fra rimi noe? Mannen vil kjøpe, men jeg innbiller meg at de er så bittebittesmå..?

Skrevet

Ja, i dag har jeg spist Mövenpick Chocolate Ice Cream.

Gjest buigla
Skrevet

har spist mellom en og åtte iser hvar dag i sommer!

Favoritten er løteis fylt med karamell.Kjøpt på isbilen

Skrevet

Var de fra rimi noe? Mannen vil kjøpe, men jeg innbiller meg at de er så bittebittesmå..?

Var fra rimi. Rimelig små. Som en pekefinger omtrent.

Skrevet

Har ikke spist is i dag. Husker en god is som het clip-clap is? Spiste den på videregående, og den smakte sitron (hadde tyggegummipinne).

DEN husker jeg også! Syrlig og god.. var slike tyggiser å få kjøpt også.. får vann i munnen av å tenke på de :)

Skrevet

Nei, ikke i dag. Men jeg har vært på puben og spist hamburger og drukket øl. :-)

Jeg blir nok nødt til å spise to is i morgen, ettersom jeg glemte å spise is i dag.

Gjest lis@bet
Skrevet

Ja, jeg fikk is på jobben!! Snillt a gitt! :-)

Gjest nassejenta
Skrevet

Var fra rimi. Rimelig små. Som en pekefinger omtrent.

ja små men veldig gode!!!

Gjest Pricilla
Skrevet

Spiser sjelden is, men hvis jeg først skal ha så kjøper jeg kroneis med pistarsj (hvordan skreives det egentlig?) Hmm.. men den er i hvert fall kjempegod!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...