Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli...

Anbefalte innlegg

...mektig lei denne fuckings låten til Kurt som hele tiden spilles på radio, tv, i reklamer og Gud vet hva.

Makan til evne til å ødelegge en fyr skal man lete lenge etter. Fyren har en sabla god stemme men man kommer alltid til å få skapningen i vrangstrupen da han er brukt opp etter bare noen måneder.

Det blir som når man en dag drikker for mye Jager. Man får faenskapet i vrangstrupen resten av livet.

Makan til latterlig måte å overpublisere en fyr på skal man lete lenge etter.

Jaja, Twist er godt og kurerer selv kvalmheten man føler etter å ha hørt denne skapningen på radioen nok en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114466-n%C3%A5-begynner-jeg-%C3%A5-bli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns låta fortsatt er bra, men stemmen til Kurt var jeg lei av allerede før han vant Idol.

Jeg så ikke på idol før den dagen han vant, så jeg rakk aldri å bli lei den.

Nå er jeg lei både låta og stemmen. Man skulle tro fyren ikke kunne synge noe annet.

Angela1365380318

Du er klar over at han ikke synger sangen like mange ganger som du hører den sant? De tar den opp på cd også kan radiokanalen spille den så mye de vil, selv når kurt ikke er der:-)

Kurt`en er forøvrig også en Jagermaster fan. ;-)

He`s so hiiiiiiiiiiiiiiiigh...

Angela1365380318

Jeg så ikke på idol før den dagen han vant, så jeg rakk aldri å bli lei den.

Nå er jeg lei både låta og stemmen. Man skulle tro fyren ikke kunne synge noe annet.

Joda, han kan en sang til, han synger jo den derre weddings off også da. Her går den vertfall på radioen hele tiden (når de ikke spiller she`s so high da sefølgelig)

Det har blitt en del radiotid på kurt i sommer ja:-)

Annonse

Du er klar over at han ikke synger sangen like mange ganger som du hører den sant? De tar den opp på cd også kan radiokanalen spille den så mye de vil, selv når kurt ikke er der:-)

Kurt`en er forøvrig også en Jagermaster fan. ;-)

He`s so hiiiiiiiiiiiiiiiigh...

Prøver du å inbille oss at det liksom er mulig å lagre musikk nærmest hermetisk, elektrisk eller no sånt.

Pøhh, trukke på deg.

Joda, han kan en sang til, han synger jo den derre weddings off også da. Her går den vertfall på radioen hele tiden (når de ikke spiller she`s so high da sefølgelig)

Det har blitt en del radiotid på kurt i sommer ja:-)

Jupp, mye radiotid i sommer.

Om 3 år er han det Aqua Lene er idag; ingenting.

Merk mine ord, og denne fyren har noe Aqua Lene aldri har hatt, nemlig talent (jada, jeg vet hun kan synge, men hun er one in a million). Han taper altså mye på å tjene mange penger nå.

Jupp, mye radiotid i sommer.

Om 3 år er han det Aqua Lene er idag; ingenting.

Merk mine ord, og denne fyren har noe Aqua Lene aldri har hatt, nemlig talent (jada, jeg vet hun kan synge, men hun er one in a million). Han taper altså mye på å tjene mange penger nå.

Har du ikke lest avisen i det siste, da? Aqua-Lene har jo blitt mer sexy! (ihvertfall i følge hun selv) Så nå kommer hun nok sterkt tilbake...

".................."

Har du ikke lest avisen i det siste, da? Aqua-Lene har jo blitt mer sexy! (ihvertfall i følge hun selv) Så nå kommer hun nok sterkt tilbake...

".................."

Jeg syntes faktisk jenta var ganske sexy tidligere. Jeg så derimot et bilde av jenta nå nettopp, iført noe nettinggreier og en rødaktig lærgreie, og det var svært usexy.

Men at hun tror det selv tviler jeg ikke på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...