Gå til innhold

Merkelig oppførsel ang mobiltlf, trenger din mening...

Anbefalte innlegg

Har du telefonen din fremme slik at partner kan se, noen grunn til at man skal "gjemme" den?

Noen muligheter:

* Han er utro eller i alle fall har heftig kontakt med noen du misliker at han har kontakt med (eller ville mislikt om du visste)

* Han prostituerer seg

* Han har et rus-problem

* Han er narko-kurer

* Han bedriver annen kriminell aktivitet

* Han har halvkriminelle planer/aktiviteter han ikke vil du skal vite om

* Han er psykisk i ubalanse, paranoid og over-voktsom for tingene sine (men da burde det ikke bare gjelde mobilen)

I det hele tatt, få realistiske muligheter for at det er noe helt uproblematisk, såvidt jeg kan komme på....

Fortsetter under...

Gjest nysgjerrigpus

du må skrive og fortelle hva som blir resultatet, for nå er jeg kjempespent..Satser selvsagt på at det ikke gjelder noen han har på si, men at det heller er kanskje noe hemmelig han har planlagt eller at han må hjelpe en venn i nøden som han ikke kan fortelle om til noen...

Gjest Er det noe galt?

du må skrive og fortelle hva som blir resultatet, for nå er jeg kjempespent..Satser selvsagt på at det ikke gjelder noen han har på si, men at det heller er kanskje noe hemmelig han har planlagt eller at han må hjelpe en venn i nøden som han ikke kan fortelle om til noen...

Tør ikke å spørre, fordi jeg er altfor redd det skal være noe galt, og hvis det IKKE er noe galt, så kan jeg ødelegge noe likevel....Vet ikke hvordan jeg skal spørre og ta det opp. Noen gode råd til hvordan jeg skal ta det opp litt forsiktig?

Gjest Er det noe galt?

_Eller_ han er lei av at "Er det noe galt?" stadig plukker på telefonen hans og leser tekstmeldingene han får.

Har ikke gjort det, kun svart hvis den har ligget hjemme og ringt el.l. Han passer jo på den som en dyrebar skatt nå for tiden.... :(

Gjest sluffy

Ring teleselskapet, og be om spesifister regning - da kan du snoke litt, og finne ut hvem han har kontakt med via mobilen.

Sikker på at han puler noen på si.

Du får ikke bestilt spesifisert regning hvis du ikke står som fakturamottaker hos teleselskapet. (det er ihvertfall regelen)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...