Gå til innhold

Hot or not noen tanker om det....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bjarne banan

9

• Line

8

• shandy

8

• SierDuDet

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det var jo ikke henne jeg mente. Hm... ja uansett... ta en titt. ikke alle som er en 8'er som er det der.

Men smaken er jo som baken...

Hot Or Not er søppel.

Jeg endte opp på 7,4 noe jeg var meget fornøyd med helt til jeg forsto at dette jo bare var bullshit. Jeg ser jo at jentene der får 10 så godt som uansett hvordan de ser ut og uansett hvor mange stemmer de har.

Det greine der er bare tull. Selv mennesker som er så ufine at de ser ut til å være manipulerte får jo mer 6 og 7 i snitt etter 5000 stemmer.

Nei, du må nok stole på andre organer når du vil finne ut hvor vakker du er for en 2er eller en 10er der sier absolutt ingenting :)

Hot Or Not er søppel.

Jeg endte opp på 7,4 noe jeg var meget fornøyd med helt til jeg forsto at dette jo bare var bullshit. Jeg ser jo at jentene der får 10 så godt som uansett hvordan de ser ut og uansett hvor mange stemmer de har.

Det greine der er bare tull. Selv mennesker som er så ufine at de ser ut til å være manipulerte får jo mer 6 og 7 i snitt etter 5000 stemmer.

Nei, du må nok stole på andre organer når du vil finne ut hvor vakker du er for en 2er eller en 10er der sier absolutt ingenting :)

Det er det jeg mener. Var en jente der i bikini. Du kunne ikke se ansiktet hennes. Hun hadde 9,7 eller noe sånt.

Det er det jeg mener. Var en jente der i bikini. Du kunne ikke se ansiktet hennes. Hun hadde 9,7 eller noe sånt.

Som sagt, det der er tull fra ende til annen.

Jeg ble overrasket når jeg ga jentene der 5 for å være snill og når jeg så fikk opp deres snittkarakter så lå de på mer enn 9.

Annonse

Hot Or Not er søppel.

Det sier noe om smak og behag og hva den enkeltes hode finner behagelig å se på. Hverken mer eller mindre.

Dog etter 5000-6000 stemmer, sier det litt om hva de fleste syntes.

Det som er en bakdel, er at det er så mange mil. som har bilder der, at etter bare et par tre uker er man et nr. i en millionrekke.

Tenkt på det?

Det sier noe om smak og behag og hva den enkeltes hode finner behagelig å se på. Hverken mer eller mindre.

Dog etter 5000-6000 stemmer, sier det litt om hva de fleste syntes.

Det som er en bakdel, er at det er så mange mil. som har bilder der, at etter bare et par tre uker er man et nr. i en millionrekke.

Tenkt på det?

"Dog etter 5000-6000 stemmer, sier det litt om hva de fleste syntes."

Men det er jo nettopp det det ikke gjør når man finner bilder som er så grusomme at de nærmest må være maipulerte, og brukerne ender likefullt opp med en karakter på 7, noe som ville nærmet seg en "meget" på skolen.

Altså må det være noe feil her, og det kan ikke bare være smak og behag. Så dårlig dømmekraft har jeg tross alt ikke når jeg ser hva slags kvinnfolk som får toppkarakterer der inne.

Og med det takket jeg for meg idag.

"Dog etter 5000-6000 stemmer, sier det litt om hva de fleste syntes."

Men det er jo nettopp det det ikke gjør når man finner bilder som er så grusomme at de nærmest må være maipulerte, og brukerne ender likefullt opp med en karakter på 7, noe som ville nærmet seg en "meget" på skolen.

Altså må det være noe feil her, og det kan ikke bare være smak og behag. Så dårlig dømmekraft har jeg tross alt ikke når jeg ser hva slags kvinnfolk som får toppkarakterer der inne.

Og med det takket jeg for meg idag.

Ja takk for ditt bidrag. Du forsto selvsagt ikke hva jeg mente.

Hot Or Not er søppel.

Du skal se de stemmer på seg selv hvis det går an. Et sted må jo stemmene komme fra ;-)

Annonse

Du skal se de stemmer på seg selv hvis det går an. Et sted må jo stemmene komme fra ;-)

Det går ikke. SierDuDet prøvde, og andre har prøvd. Les hva som står hvis du vil prøve. Hva vitsen med det skulle være skjønner jeg heller ikke.

Prøv å legg inn et tullebilde da vel, så får du se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...