Gå til innhold

Hot or not noen tanker om det....

Anbefalte innlegg

Kylie har mye. Nesten til og med mer enn Angelina.

Vet ikke helt hva det er annet enn helt umenneskelig seksuell utstråling.

For øvrig mistet du mye i innlegget ditt nå (ser det ut som), så du er nok like på druen som det jeg nå presterte å bli etter 4 øl :)

Jo, her ble nok noe av innlegget borte, men samme det. Vet ikke hva som skjedde.

Kylie Minouge er bare ekkel. Hun oser bare av selvdigging - usmakelig.

Angie har DET - ikke direkte pen, som jeg sa, men så råsexy at selv jeg som dame får rykkninger :)

Minus: Leppene, de burde vært ekte og litt mindre.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bjarne banan

9

• Line

8

• shandy

8

• SierDuDet

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Kylie har mye. Nesten til og med mer enn Angelina.

Vet ikke helt hva det er annet enn helt umenneskelig seksuell utstråling.

For øvrig mistet du mye i innlegget ditt nå (ser det ut som), så du er nok like på druen som det jeg nå presterte å bli etter 4 øl :)

Menmen... hvorfor har hun så store tenner? Er det for at hun skal kunne eeeete deg oooopp??

Annonse

Hmm,neivel,tok en sjans har tasta en annen plass med noen som heter Ina,og litt med veninna hennes Line.

Trodde kanskje det var du jeg :)

sorry

Jeg kjenner ingen som heter Ina, så det er nok ikke meg. Jeg har ingen RL-venner på nettet, såvidt jeg vet, bortsett fra de som har blitt det etter hvert. De kan jeg telle på tre fingre, og ingen av dem har det navnet :)

Skal gi meg til kjenne neste gang jeg er der jeg vet jeg har deg fra :)

Bjarne banan

Jeg kjenner ingen som heter Ina, så det er nok ikke meg. Jeg har ingen RL-venner på nettet, såvidt jeg vet, bortsett fra de som har blitt det etter hvert. De kan jeg telle på tre fingre, og ingen av dem har det navnet :)

Skal gi meg til kjenne neste gang jeg er der jeg vet jeg har deg fra :)

Nå stikker nå jeg på frakken og flørter litt jeg tror jeg,

Ha en fin kveld :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...