Gjest jomfrua Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 hun minner meg litt om en nevrotisk venninne jeg har. hun figurerte jo masse i ukebladene før: "nå er jeg glad" "nå smiler lykken til tv-solfrid" "solfrid er adoptert" "solfrid skal gifte seg med ali" "ali dro til pakistan uten solfrid" "solfrid forteller om angsten" "nå er jeg tynn" "nå er jeg overvektig" "solfrid har begynt å male" "solfrid er ensom" "solfrid snakker ut om sin adoptivmors død" "solfrid er ikke ensom lengre" "se solfrids stue" "solfrid har flytta" "solfrid har fibromyalgi" "solfrid er frisk" "se solfrids kjoler" "slik takler solfrid kjendistilværelsen" "solfrids diett" jeg savner å lese om henne. hun er litt sånn "wannabe". håper faktisk hun er lykkelig-seriøst. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Det er visst slutt mellom tv-solfrid og tyrkern (eller negern?). Jeg tror hun er manisk-depressiv. 0 Siter
shandy Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Grunnen til at hun blir husket, et vel at hun faktisk var et friskt pust på NRK en gang i tiden. Blid, trivelig, lyshåret og pen. Noe annet en det andre stive. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 *Hehe* Du glemte "Solfrid er deperimert", "Solfrid snakker ut om angsten", og "Her kan du lage Solfrids vafler" ;o) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 *flirer* Hun er i samme kasus som Eli Rygg, Marit Christensen, Cowboy-Laila og han dustete faren til Mette-M. 0 Siter
soleil Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 *Hehe* Du glemte "Solfrid er deperimert", "Solfrid snakker ut om angsten", og "Her kan du lage Solfrids vafler" ;o) Høres ut som en dame man kan bli glad i. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Hun var jo så utrolig blid og søt den damen. Jo, hun hadde/har visst mange jern i ilden. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 *flirer* Hun er i samme kasus som Eli Rygg, Marit Christensen, Cowboy-Laila og han dustete faren til Mette-M. Du glemte å ta med Mari Maurstad. :-) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Hun var jo så utrolig blid og søt den damen. Jo, hun hadde/har visst mange jern i ilden. *ha-ha* 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Du glemte å ta med Mari Maurstad. :-) Ja, beklager - hun har jo også nyhetsverdi, med alle de fine *host* strikkeplaggene sine... 0 Siter
favn Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Tv-Solfrid ble visst kjent fordi hun var... kjent. 0 Siter
Gjest lommelun Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Det er da ikke lenge siden hun var i et eller annet ukeblad????? Husker ikke helt. Går litt i surr når det gjelder uttalelsene hennes... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Du glemte å ta med Mari Maurstad. :-) Mari Maurstad og Eli Rygg bør holdes utenfor! Mari er jo kul! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Høres ut som en dame man kan bli glad i. Glad i og glad i. Den dama der hadde vært en gullgruve for psykologer. 0 Siter
soleil Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Glad i og glad i. Den dama der hadde vært en gullgruve for psykologer. Kan hende hun er og det.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Kan hende hun er og det.. Ja, jeg vil ikke bli sjokkert hvis jeg fikk høre det. ;o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Mari Maurstad og Eli Rygg bør holdes utenfor! Mari er jo kul! Særlig! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Kjenner du henne? Tåpelig spørsmål! Var det ikke gjengangere i media denne tråden handler om? Slike som greier få en story om seg selv ut fra alt og ingen ting? 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Tåpelig spørsmål! Var det ikke gjengangere i media denne tråden handler om? Slike som greier få en story om seg selv ut fra alt og ingen ting? Sorry, her er du på villspor. Tråden handler om TV-solfrid, (Solfrid Rørlien Saue), som har stått fram litt for mange ganger i sladrepressen, fortalt om depresjoner, skilsmisser og andre personlige tragedier på en lite flatterende måte. Mari Maurstad har aldri stått fram og blottlagt sjelen sin på slik tragisk måte i smusslitteratur. Hun stiller ikke i den kategorien, og bør dermed holdes utenfor tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.