Gå til innhold

Hva bør vi slette?


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Vi besluttet nettopp å slette en tråd på åpent forum som inneholdt en del direkte usanne påstander om enkeltbrukere - og som tiltross for forsøk på oppklaring fra vår side ble opprettholdt.

Hva synes dere? Skal slike tråder bli stående eller fjernes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Ulv I Faarikaal

    74

  • Grip

    41

  • soleil

    29

Mest aktive i denne tråden

I og med at dere tidligere har sletta innlegg som er personfokuserende, synes jeg det er helt greit at disse trådene slettes på lik linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du/dere slettet noe som for dere var truende. Ikke for meg. Hva andre mener er opp til dem.

Du valgte denne utveien isteden for å svare. Greit nok.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynesNåJeg

I og med at dere tidligere har sletta innlegg som er personfokuserende, synes jeg det er helt greit at disse trådene slettes på lik linje.

"Personfokuserende"... Alle her er jo anonyme og blir ikke direkte rammet av kritikk. Jeg synes slike innlegg bør få stå. For kjente personer (kjendiser) får man diskutere både i det vide og det brede her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg synes det er greit å slette tråder som inneholder åpenbare løgner, og/eller "hjernedøde" personangrep på grupper eller individer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Syntes det dunsta øl av den rapen jeg :)

*skål*

Det smakte mer.

Skål.

Er det noe som heter ølboksfinger ? Smerter i ytterste leddet på høyre pekefinger.

Drikker smuglerøl. Disse trailersjåføra. Han jeg kjøper av har bygd hus av smuglerpenger. Øl, røyk og konjakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Personfokuserende"... Alle her er jo anonyme og blir ikke direkte rammet av kritikk. Jeg synes slike innlegg bør få stå. For kjente personer (kjendiser) får man diskutere både i det vide og det brede her.

Men det er jo personer som blir diskutert, dah, selv om de er "gjemt" bak et nick. Siden policyen tidligere har vært å slette angrep på enkeltpersoner, mener jeg det er helt greit å slette den type innlegg webbis sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Jeg synes det er greit å slette tråder som inneholder åpenbare løgner, og/eller "hjernedøde" personangrep på grupper eller individer.

Med vennlig hilsen

Da må vi dessverre slette alle dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynesNåJeg

Da må vi dessverre slette alle dine.

"Da må vi dessverre slette alle dine".

Var det Sør du siktet til nå? I tilfelle var dette et personangrep og må ifølge "alle" andre slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da må vi dessverre slette alle dine".

Var det Sør du siktet til nå? I tilfelle var dette et personangrep og må ifølge "alle" andre slettes.

Det var et angrep på innleggene til personen, - ikke personen i seg selv. (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Da må vi dessverre slette alle dine".

Var det Sør du siktet til nå? I tilfelle var dette et personangrep og må ifølge "alle" andre slettes.

Med dette griper resultatet fatt i forutsetningen, og hele denne tråden må slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynesNåJeg

Det var et angrep på innleggene til personen, - ikke personen i seg selv. (?)

Hva i f*** er forskjellen? Det er jo utifra det personene her skriver at de også blir "dømt". Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Syntes det dunsta øl av den rapen jeg :)

*skål*

Egentlig skulle den rapen vært en promp, det kjente jeg på smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i f*** er forskjellen? Det er jo utifra det personene her skriver at de også blir "dømt". Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Det er forskjell på å si at: "Du er en rasist" og "Det du skrev oppfatter jeg som rasisme"

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva i f*** er forskjellen? Det er jo utifra det personene her skriver at de også blir "dømt". Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

>>Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Jo, det er det skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynesNåJeg

Det er forskjell på å si at: "Du er en rasist" og "Det du skrev oppfatter jeg som rasisme"

Eller?

Nei... Om noen skriver "Jeg liker ikke pakkiser og synes de burde hute seg dit de kom fra", så sier ikke jeg "Det du sa nå hørtes litt rasistisk ut". Da kan man like godt si "Du er en rasist!". Må man virkelig legge ti fingre mellom hver gang man skal si noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynesNåJeg

>>Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Jo, det er det skjønner du.

Men da er det innleggene med uverdig kritikk som burde slettes. Jeg har sett mye "god" kritikk (som absolutt har vært på sin plass) her som har blitt slettet etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...