Gå til innhold

Hva bør vi slette?


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Diu skriver: "Jeg ville la henne i fred og heller jobbe med de unge og barna."

Her ser vi hvordan du "jobber" med de unge og barna:

Bevisene ligger oppe i dagen, og eksemplene er mange. Vi kan følge land fra velstand til ruin og kaos når muslimene tar over. Utviklingen går bakover med et slag, folket undertrykkes og landet forslummes, folk slutter å jobbe og blir likeglade. Antall drap og overgrep øker dramatisk.

- Ulv I Faarikaal

Ulvs innlegg som du siterer, virker rimelig saklig og balansert?

Var dette et eksempel på innlegg du vil ha slettet? Et eksempel på rasisme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Ulv I Faarikaal

    74

  • Grip

    41

  • soleil

    29

Mest aktive i denne tråden

Det var ikke "religionen" du angrep, men alle "muslimer"!

Muslimer må vel finne seg i å bli verbalt satt på prøve for sin tro og utøvelsen av denne.

PS. Du har jo selv hatt rier hvor angrep på kristne og kristendom har dominert hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke dum deg mer ut nå, soleil. For om du mener at alle utlendinger skal henges ut p.g.a at store deler av alle lovbruddene blir utført av dem, så burde virkelig alle mannfolk bli hengt ut også (ref. Sørs kommentar). Og det hadde vel tatt seg ut? Men nå som du er i gang med å skjære alle over en kam, må du gjerne fortsette.

Vi kan ikke si at en pedofil er prest, for ikke å henge ut alle prester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettfrid

Muslimer må vel finne seg i å bli verbalt satt på prøve for sin tro og utøvelsen av denne.

PS. Du har jo selv hatt rier hvor angrep på kristne og kristendom har dominert hodet ditt.

Det du holder på med nå, er da virkelig et personangrep? Dermed bød innleggene dine slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var ikke "religionen" du angrep, men alle "muslimer"!

Religionen islam er det som bryter ned samfunn tilbake til steinalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hva med alle som får gjennomgå fordi de ikke skriver perfekt norsk? Folk som tydeligvis har dyskeksi får virkelig gjennomgå her enkelte ganger, men ingen av disse innleggene blir slettet. Er ikke DET personangrep?

Sitat fra vårt regelverk: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Unødvendig kritikk av rettskriving i innlegg som åpenbart er skrevet av en med dysleksi, anser vi ikke som i samsvar med regelverket. Men også i slike tilfeller er vi avhengig av at våre brukere tipser oss. Noen ganger oppdager vi slikt selv - andre ganger ikke - og dermed kan slike innlegg bli stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med alle som får gjennomgå fordi de ikke skriver perfekt norsk? Folk som tydeligvis har dyskeksi får virkelig gjennomgå her enkelte ganger, men ingen av disse innleggene blir slettet. Er ikke DET personangrep?

Hei Migor,

Jeg har aldri sett noen bli kritisert for dårlig norsk etter at de har påpekt at de har dysleksi.

Derimot er det mange som skriver SMS språk, skriver apostrofer hvor det ikke skal være noen, og generelt ikke gidder å skrive korrekt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religionen islam er det som bryter ned samfunn tilbake til steinalderen.

Men du bedriver personangrep mot alle "muslimer", enten de er passive, og enten de tolker islam humant eller fundamentalistisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du holder på med nå, er da virkelig et personangrep? Dermed bød innleggene dine slettes.

Ja, det er fælt. Sør blir sikkert søvnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bedriver personangrep mot alle "muslimer", enten de er passive, og enten de tolker islam humant eller fundamentalistisk!

Neida, sør. Islamsk påvirkning er og blir skadelig. Er vi ikke ferdig med det ennå? Og du som er ateist og all tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religionen islam er det som bryter ned samfunn tilbake til steinalderen.

Tror du noen starter innlegg med: "Hei, jeg har dysleksi, så ikke kommenter rettskrivingen min"? Folk som skriver innlegg her forventer vel at de andre brukerne er såpass voksne at de ikke henger seg opp i skrivefeil. Men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men du bedriver personangrep mot alle "muslimer", enten de er passive, og enten de tolker islam humant eller fundamentalistisk!

Islam, og muslimer hvis de praktiserer mord, mishandling, undertrykking og diskriminering i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra vårt regelverk: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Unødvendig kritikk av rettskriving i innlegg som åpenbart er skrevet av en med dysleksi, anser vi ikke som i samsvar med regelverket. Men også i slike tilfeller er vi avhengig av at våre brukere tipser oss. Noen ganger oppdager vi slikt selv - andre ganger ikke - og dermed kan slike innlegg bli stående.

"Du kan ha meninger om denne tjenesten, om helsetjenesten generelt, eller om enkeltsaker innenfor helse, livsstil og livssyn. La dette være din talerstol.

Gi uttrykk for ros og ris, eller del dine gode idéer med oss andre! "

dette står også skrevet på sidene her, og går vel også under såkalte "regler", men overholder dere dem, ikke pokker om dere gjør, dere sletter i hue og ræva for å si det pent, og det er alltid de samme som får en liten pekefinger fra Webbis... Nei, vær konsekvent og fjern det som er nødvendig å fjerne, samme hvem som har skrevet det.

vi folkeskikk og behandle alle likt, eller er det umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat fra vårt regelverk: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk."

Unødvendig kritikk av rettskriving i innlegg som åpenbart er skrevet av en med dysleksi, anser vi ikke som i samsvar med regelverket. Men også i slike tilfeller er vi avhengig av at våre brukere tipser oss. Noen ganger oppdager vi slikt selv - andre ganger ikke - og dermed kan slike innlegg bli stående.

Faktisk har det rysta meg at enkelte her går inn med snusfornuftig rettskrivingspåpeking på upassende steder!

"Jeg er så fortvilet. Fyren min har en annen. Henne er penere enn meg og nå vil jeg bare dø".

Svar: "Det heter HUN er penere enn JEG, altså!"

My God.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tror du noen starter innlegg med: "Hei, jeg har dysleksi, så ikke kommenter rettskrivingen min"? Folk som skriver innlegg her forventer vel at de andre brukerne er såpass voksne at de ikke henger seg opp i skrivefeil. Men den gang ei...

Jeg skriver mye feil og blir mobba for det. Men aldri har jeg mobba noen for det samme, da jeg har andre intresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam, og muslimer hvis de praktiserer mord, mishandling, undertrykking og diskriminering i dagens samfunn.

Men det var ikke det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, sør. Islamsk påvirkning er og blir skadelig. Er vi ikke ferdig med det ennå? Og du som er ateist og all tingen?

Men kritikk av islam (og alt annet) skal være saklig. Det som bedrives her er hetsing av muslimer, som er like ille som hetsing av jøder, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har det rysta meg at enkelte her går inn med snusfornuftig rettskrivingspåpeking på upassende steder!

"Jeg er så fortvilet. Fyren min har en annen. Henne er penere enn meg og nå vil jeg bare dø".

Svar: "Det heter HUN er penere enn JEG, altså!"

My God.

Kunne ikke ha vært mer enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte mener du at vi ikke har vært konsekvente i det siste?

Jeg leste litt av sutrejentene på adoptivforumet, og jeg har ingen problemer med å påstå at disse er sutrete ut av en annen verden. Dere slettet omtrent det de ba om.

Greit, denne beriket eller hva han kalte seg (som jeg leste innlegg av på grunn av oppstyret) gikk langt over streken i ny og ne, men overhodet ikke lenger enn f.eks. Sør når han kaller Ulv en rasist.

Så lenge noen stilte spørsmål ved adoptivdamenes motiver for å adoptere så slettet dere vilt. Hva er poenget med det på et diskusjonsforum?

Etter hvert ble det så ille at dere slettet alt kvinnfolka der inne ba dere slette, bare på mistankte om at det var denne beriket skapningen som skrev innlegg. Rett og slett fordi dere trodde det var han.

Kanskje vet dere noe jeg ikke vet og kan sjekke hvilke PCer vi sitter ved, og isåfall avlsørte dere han og slettet korrekt, men dette har dere tidligere sagt at dere ikke kan sjekke.

Dere lot også Mislykket herje her i utrolig mange mnd, helt til han nærmest hadde ødelagt sexforumet uten å gjøre noe.

Jupp, dere tok til vett når det gjaldt han, men fyren har faktisk skrevet sinnssvake innlegg her nå i flere år uten at dere har gjort noe som helst, helt på linje med denne beriket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tørres Snørtevold

Vi kan ikke si at en pedofil er prest, for ikke å henge ut alle prester.

Vet du hva ufrivillig morsom betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...