Gå til innhold

Hva bør vi slette?


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er selvsagt vikar for Jesus! :)

Jeg bryr meg lite om hva folk skriver om meg; dog var det neppe noe stort tap at tråden ble slettet!

Du skal forresten ha skryt for at du (stort sett!) holder deg på matten, og unngår personangrep!

Med vennlig hilsen

Glemte for øvrig en ting når det gjelder Jesuskommentaren din:

Du TROR du er Jesus eller vikar for han. Du er det nok ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Ulv I Faarikaal

    74

  • Grip

    41

  • soleil

    29

Mest aktive i denne tråden

Jeg vil såvisst ikke skyfle noe under teppe. Jo, utlendinger står for store deler av kriminaliteten i Norge og 95% av grove voldshandlinger blir utført av menn. Men på samme tid er sikkert 95% av alle prostituerte kvinner. Gjør det deg og meg til horer?

Det er en liten hore i alle kvinner, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte for øvrig en ting når det gjelder Jesuskommentaren din:

Du TROR du er Jesus eller vikar for han. Du er det nok ikke :)

*skuffet*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "De som syns det er rasisme å si at det er mye kriminalitet blant enkelte grupper av innvandrere vil tydeligvis skyfle problemet under teppet."

Så lenge grupperingen går på folkegruppe/hudfarge så har det åpenbart ikke noe med "kriminalitets-bekjempelse" å gjøre, men hetsing av individer.

Hvis du derimot ønsker å diskutere hvordan man bekjemper kriminalitet, så er det en helt annen diskusjon enn å henge ut uskyldige folk som kriminelle.

Med vennlig hilsen

Det skal altså ikke være lovlig å se på årsakene ?

Jeg var i lag med en amerikansk familie hvor barna ikke fikk lov å nevne hudfarge på venner. Barna selv fant det tåpelig og upraktisk. De hadde ikke noen rasistiske tendenser, men anså hudfarge som et kjennetegn, ikke en måte å gruppere på. Kameratgjengen var av alle farger og DE hadde ingen problemer. Foreldrene hadde forkvaklede holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal altså ikke være lovlig å se på årsakene ?

Jeg var i lag med en amerikansk familie hvor barna ikke fikk lov å nevne hudfarge på venner. Barna selv fant det tåpelig og upraktisk. De hadde ikke noen rasistiske tendenser, men anså hudfarge som et kjennetegn, ikke en måte å gruppere på. Kameratgjengen var av alle farger og DE hadde ingen problemer. Foreldrene hadde forkvaklede holdninger.

Du skriver: "Det skal altså ikke være lovlig å se på årsakene ?"

Hudfarge er åpenbart ikke en årsak.

===

Ditt irrelevante eksempel om en familie fra USA er nettopp det: irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Det skal altså ikke være lovlig å se på årsakene ?"

Hudfarge er åpenbart ikke en årsak.

===

Ditt irrelevante eksempel om en familie fra USA er nettopp det: irrelevant.

>>Hudfarge er åpenbart ikke en årsak.

Nei selvsagt, nå kramper du.

>>Ditt irrelevante eksempel om en familie fra USA er nettopp det: irrelevant.

Det viser at mange har krampaktige holdninger som er som å stå på stylter: upraktisk, latterlig og kunstig.

- Sør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skuffet*

Med vennlig hilsen

Det er ikke noe å være skuffet over. Så lenge du tror det selv så er det vel ikke så nøye hva andre tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så klok du SDD!

Nå lurer jeg på om jeg skal kopiere innlegget ditt og undertegne eller om bare skal proklamere fullt bifall?

Det du sier er jo egentlig kardemommeloven, bare vi plusser på litt mere takhøyde fra oss gjengangerne her inne som kan havne i noen interresante debatter i blandt.

Kardemommeloven fungerer nydelig så lenge de verste psykopatene holder seg unna. Og da får man heller ta disse etterhvert som de evt. dukker opp.

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Hudfarge er åpenbart ikke en årsak.

Nei selvsagt, nå kramper du.

>>Ditt irrelevante eksempel om en familie fra USA er nettopp det: irrelevant.

Det viser at mange har krampaktige holdninger som er som å stå på stylter: upraktisk, latterlig og kunstig.

- Sør

Så ettersom du innrømmer at det ikke er noen årsak, så er det du bedriver hetsing av uskyldige individer.

===

Det finnes sikkert mange gærne familier i USA også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å være skuffet over. Så lenge du tror det selv så er det vel ikke så nøye hva andre tror :)

Det har du rett i! :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så ettersom du innrømmer at det ikke er noen årsak, så er det du bedriver hetsing av uskyldige individer.

===

Det finnes sikkert mange gærne familier i USA også.

Jeg vil, etter en totalvurdering, anta at du måler din vellykkethet i antall mennsker du har såret, frastøtt og fornærmet.

Det gjør ikke jeg. Jeg teller mine venner, og er langt fra enig med alle bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med alle som får gjennomgå fordi de ikke skriver perfekt norsk? Folk som tydeligvis har dyskeksi får virkelig gjennomgå her enkelte ganger, men ingen av disse innleggene blir slettet. Er ikke DET personangrep?

Her er jeg enig med deg.

Det er utrolig dårlig å skrive nedsettende om noen som sannsynligvis tidligere har fått samme nedsettende bemerkninger i form av karakterer.

Noe annet er det med de som skriver SMS språk. De fortjener å få høre. Det får tross alt være grenser for nymotens påfunn som ikke hører noe sted hjemme.

Like greit at de får høre deg her som andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger ikke ut noen. Jeg syns bare at det er interessant og et helt ok tema å diskutere.

De som syns det er rasisme å si at det er mye kriminalitet blant enkelte grupper av innvandrere vil tydeligvis skyfle problemet under teppet.

Er du av dem?

Og hva skulle det være godt for?

Det finnes en hore i alle? Snakk for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har det rysta meg at enkelte her går inn med snusfornuftig rettskrivingspåpeking på upassende steder!

"Jeg er så fortvilet. Fyren min har en annen. Henne er penere enn meg og nå vil jeg bare dø".

Svar: "Det heter HUN er penere enn JEG, altså!"

My God.

Hehe, men det der er vel rimelig ekstremt og ikke representativt for dol eller brukerne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en hore i alle? Snakk for deg selv!

Svært så seriøse vi er i dag da! :)

De fleste prostituerte på gata er i tillegg narkomane.

De fleste prostituerte på innendørsmarkedet er av utenlandsk opprinnelse.

Osv.

Det er mange kjennetegn ved prostituerte som er mer interessante enn kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt det er snakk om "Åpent Forum"; er jeg av den oppfatning at det bare er å slette om det er noe som oppfattes som galt i en tråd.

De eventuelle kveruleringer og krangler enkelte brukere her inne engasjerer seg sterkt i, vil uansett fortsette i en senere tråd *s*

Når det gjelder de forum på DOL hvor brukerne opptrer mer seriøst, ser jeg ikke like lemfeldig på sletting av tråder - bare for å presisere det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg leste litt av sutrejentene på adoptivforumet, og jeg har ingen problemer med å påstå at disse er sutrete ut av en annen verden. Dere slettet omtrent det de ba om.

Greit, denne beriket eller hva han kalte seg (som jeg leste innlegg av på grunn av oppstyret) gikk langt over streken i ny og ne, men overhodet ikke lenger enn f.eks. Sør når han kaller Ulv en rasist.

Så lenge noen stilte spørsmål ved adoptivdamenes motiver for å adoptere så slettet dere vilt. Hva er poenget med det på et diskusjonsforum?

Etter hvert ble det så ille at dere slettet alt kvinnfolka der inne ba dere slette, bare på mistankte om at det var denne beriket skapningen som skrev innlegg. Rett og slett fordi dere trodde det var han.

Kanskje vet dere noe jeg ikke vet og kan sjekke hvilke PCer vi sitter ved, og isåfall avlsørte dere han og slettet korrekt, men dette har dere tidligere sagt at dere ikke kan sjekke.

Dere lot også Mislykket herje her i utrolig mange mnd, helt til han nærmest hadde ødelagt sexforumet uten å gjøre noe.

Jupp, dere tok til vett når det gjaldt han, men fyren har faktisk skrevet sinnssvake innlegg her nå i flere år uten at dere har gjort noe som helst, helt på linje med denne beriket.

Vi har i noen tilfeller litt større mulighet enn våre brukere til å vite om samme person står bak posting av innlegg , så det var ikke bare på ren mistanke innleggene ble slettet.

Måten vi har håndtert situasjonen på adopsjonsforumet på, er det tydeligvis uenighet om - men vi har fått svært mange positive tilbakemeldinger fra brukerne av nettopp dette forumet - og det tyder vel på at vi ikke har bommet helt. Adopsjonsforumet har et annet formål enn f.eks. åpent forum - det er ment å være til hjelp for de som adopterer barn eller vurderer dette, og vi finner det derfor rimelig å forsøke å beholde forumet slik at de påtenkte brukerne kan ha nytte av det.

Enig i at vi kunne ha stoppet mislykket noe før, men vi har i allefall brukt mye ressurser på å gjøre det nå i sommer.(Bedre sent enn aldri?)

Vi foretar løpende vurderinger av hvilke virkemidler som er mest hensiktsmessige mht å gjøre dol til et meningsfylt nettsted for mange - noen ganger knoter vi en del før vi finner løsninger - andre ganger går det bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så seriøse vi er i dag da! :)

De fleste prostituerte på gata er i tillegg narkomane.

De fleste prostituerte på innendørsmarkedet er av utenlandsk opprinnelse.

Osv.

Det er mange kjennetegn ved prostituerte som er mer interessante enn kjønn.

Så de fleste prostituerte i Oslo er utlendinger? Nå får du gi deg....! Du kan da for fa*n meg ikke trekke utlendingene inn i alt det ulovlige som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...