Gå til innhold

Har du hjemmetreningsapparat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper du får flere positive svar, for jeg vurderer sterkt å kjøpe en stepmaskin/crosstrainingsmaskin til å ha hjemme.

Jeg er sikker på at jeg kommer til å bruke den ofte!! ? Tenkte 3 ganger pr uke, 1 time hver gang. Høre på rock og puste & pese, og gå rett i min egen dusj etterpå. Genialt!!?

Annonse

Jeg håper du får flere positive svar, for jeg vurderer sterkt å kjøpe en stepmaskin/crosstrainingsmaskin til å ha hjemme.

Jeg er sikker på at jeg kommer til å bruke den ofte!! ? Tenkte 3 ganger pr uke, 1 time hver gang. Høre på rock og puste & pese, og gå rett i min egen dusj etterpå. Genialt!!?

Tanken er veldig god.

Har kun manualer og en veldig god airex-matte og noen dvd'er.

Brukte det jevnlig før i tillegg til annen trening, men har ikke rørt noen av delene på lenge nå -men det er fordi jeg er gravid og ikke kan trene for tiden :(

Begynn med noe du vet du liker er mitt råd hvis du skal kjøpe noe, ikke bruk flere tusen på maskiner du ikke vet om du liker eller kommer til å bruke. Da er det bedre å trene på et senter, så du får variasjon for pengene.

Gjest sluffy

Hehe tenkte jeg og da jeg kjøpte meg en sånn teit maskin.

Det var så gøy å trene og se på BigBrother samtidig....... I 2 uker ja..... har ikke sett maskina mi siden da.... den ligger på loftet nå... blir fort lei skjønner du.

Venninna mi kjøpte seg en hun også, hun brukte sin til å henge opp klær på :P

Lykke til - håper du er mer "viljesterk" enn oss = )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...