Gå til innhold

Han anker....


Gjest Lind@

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært så kjempeglad i går, fikk jeg et knyttneve-slag i dag...han anker dommen.

Nå er jeg lei. Det var jo ikke helt uventet. Men når skal jeg få fred? Når skal jeg få begynne på mitt liv? Jeg vil ikke la dette styre hverdagen min lenger.

Han er tvers i gjennom dum! Kan han ikke bare innse at oppførselen hans ikke er tolerert, og innse at han må ta straffen for det han har gjort? Her sitter vi 5 jenter som ikke kjenner hverandre og sier det samme og i tilleg har han overgreps-dom på seg fra før. (og det på hans 12 år gamle niese) Alt peker mot han, men han gir seg ikke allikevel.

Nå må jeg vente på ny rettsak, og det tar vel ca et halvt år til. Vet ikke om jeg kommer til å takle det....Er så trøtt av alt, og hadde gledet meg til å leve mitt eget liv, uten å bli styrt av den helv**** jæ***** der.

Jeg gir opp!

http://www.bergens-tidende.no/vis.html?id=112472

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Linda!

Nei, du gir ikke opp! Du har virkelig grunn til å bli fortvilet, forbannet og frustrert - men gi opp?? NEI! Hvem er det da som vinner? Etter at den første fortvilelsen har gitt seg, må du forsøke å legge dette vekk til saken kommer opp igjen. (Ja, jeg vet at det høres helt umulig ut, men du klarte å legge det litt vekk da saken ble utsatt forrige gang - du husker vel det?). Og det kan ta tid før du trenger å grue deg "skikkelig", ofte 6-9 mnd.

Men husk at han VET at det som har kommet frem under rettsaken er riktig. Han VET at dere snakker sant! Og han har all grunn til å bekymre seg og være redd for resultatet av neste rettsak i alle disse månedene. Det er jo ganske herlig å tenke på!

Dessverre blir det slik med den 2-instans ordningen vi har nå, at man som regel må møte to ganger i retten. For enten så anker tiltalte, eller så anker offeret. I denne saken håper gjerningsmannen helt sikkert at han får en kortere dom neste gang. Dream on! Som sagt før, jeg for min del skulle ønske han fikk 15 år for all smerten han har påført dere!

Stå på Linda! Vi er her. Vi bryr oss. Vi tenker på deg!!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lind@.

Jeg føler med deg, men det nytter ikke å gi opp stå på så er det nok du og de andre som går seieren ut av dette.

Klem fra tidl. alenemor 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...