Gå til innhold

Jeg trenger gode råd!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som sykepleier - kun netter! Nå er jeg alenemamma med to barn under tre år. Noen mulighet for at jeg kan fortsette i denne stillingen? Kan jeg ha annonse i avisa hvor jeg søker etter et menneske som kan sove hjemme hos oss? Jeg jobber ca. 10 netter per mnd, men noen av disse nettene vil jo barna være hos sin far også. Hvor mye bør jeg isåfall betale? Fra kl. 22.00- 07.30.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114551-jeg-trenger-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å annonsere det... men jeg vil anbefale deg at du har samme person hos dere om dagen av og til også. Ekkelt for ungene å våkne opp med en fremmed dersom det skulle skje noe... :o(

Kunne kanskje ha vert ypperlig for en student ? Tjene noen gode kroner mens en sover ?

Annonse

Den gang i tiden da min søster bodde sammen med ex'en hadde de danseband og var en del borte på kvelds- og nattestid i helgene og da hadde de nattmamma. :o) Og du har vel lest Maria Gripes barnebøker om "Julia og nattpappan"?

Men hva i huleste bør jeg betale en nattmamma da???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...