Gjest Vilji Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Du spurte etter innlegg der du skryter... Her er en del ting du har skrevet: "Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er". "For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning". Og dette har en annen skrevet om deg: "Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord)". Jaja... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 ""Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er"." Det høres ut som om jeg her har snakket om jobben min. Hva i helvete er galt med å si at jeg gjør en god jobb når jeg gjør det? ""For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning"." Det har jeg helt sikkert skrevet og du må være hjernedød og litt til dersom du på ramme alvor tror at jeg tror at jeg er Jesus. Du trenger åpenbart behandling. "Og dette har en annen skrevet om deg: "Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord)". Jeg kan ikke helt fatta å begripe hvordan du kan bruke noe noen har skrevet om meg, mot meg, og jeg har helt sikkert sagt her at jeg er utrolig kul. Jeg har også sagt at jeg er en hjemmeværende sykepleier fra Trøkkstad, at jeg har en pikk på 6 cm, 35 cm, 18 cm, 15 cm, 17 cm og 20 cm (take your pick!), at jeg er neger, kvinne, mann, feit, 156 cm høy og senest i går skrev jeg at jeg best trivdes om bord på en yatch med en dyr hvitvin, dyr sjømat og sofistikert selskap... Helvete, av alle personangrep jeg har fått her så må dette være det mest patetiske. Dette er jo regelrett komisk. Du har for øvrig fortsatt droppet å kommentere den fra i går, den hvor du mener jeg skryter som et reine ville helvete fordi du mener det er skryt når jeg i et innlegg vedrørende hvor ofte single personer har sex, sier at jeg har hatt sex ca hver fjortende dag med samme person siden i fjor sommer. Men du fikk vel et halvt dusin sjanser til å kommentere den i går, og du klarer det vel ikke noe bedre idag. Hehe, det er vel ikke mer å si enn at du bør ta deg en prat med NHD når han kommer tilbake fra ferie. Du trenger det Hilsen Jesus 0 Siter
Gjest Vilji Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 ""Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er"." Det høres ut som om jeg her har snakket om jobben min. Hva i helvete er galt med å si at jeg gjør en god jobb når jeg gjør det? ""For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning"." Det har jeg helt sikkert skrevet og du må være hjernedød og litt til dersom du på ramme alvor tror at jeg tror at jeg er Jesus. Du trenger åpenbart behandling. "Og dette har en annen skrevet om deg: "Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord)". Jeg kan ikke helt fatta å begripe hvordan du kan bruke noe noen har skrevet om meg, mot meg, og jeg har helt sikkert sagt her at jeg er utrolig kul. Jeg har også sagt at jeg er en hjemmeværende sykepleier fra Trøkkstad, at jeg har en pikk på 6 cm, 35 cm, 18 cm, 15 cm, 17 cm og 20 cm (take your pick!), at jeg er neger, kvinne, mann, feit, 156 cm høy og senest i går skrev jeg at jeg best trivdes om bord på en yatch med en dyr hvitvin, dyr sjømat og sofistikert selskap... Helvete, av alle personangrep jeg har fått her så må dette være det mest patetiske. Dette er jo regelrett komisk. Du har for øvrig fortsatt droppet å kommentere den fra i går, den hvor du mener jeg skryter som et reine ville helvete fordi du mener det er skryt når jeg i et innlegg vedrørende hvor ofte single personer har sex, sier at jeg har hatt sex ca hver fjortende dag med samme person siden i fjor sommer. Men du fikk vel et halvt dusin sjanser til å kommentere den i går, og du klarer det vel ikke noe bedre idag. Hehe, det er vel ikke mer å si enn at du bør ta deg en prat med NHD når han kommer tilbake fra ferie. Du trenger det Hilsen Jesus For du kan da ikke ha mye til liv når du er her 20 timer i døgnet og har sex annenhver uke... 0 Siter
Gjest alishia Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 ""Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er"." Det høres ut som om jeg her har snakket om jobben min. Hva i helvete er galt med å si at jeg gjør en god jobb når jeg gjør det? ""For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning"." Det har jeg helt sikkert skrevet og du må være hjernedød og litt til dersom du på ramme alvor tror at jeg tror at jeg er Jesus. Du trenger åpenbart behandling. "Og dette har en annen skrevet om deg: "Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord)". Jeg kan ikke helt fatta å begripe hvordan du kan bruke noe noen har skrevet om meg, mot meg, og jeg har helt sikkert sagt her at jeg er utrolig kul. Jeg har også sagt at jeg er en hjemmeværende sykepleier fra Trøkkstad, at jeg har en pikk på 6 cm, 35 cm, 18 cm, 15 cm, 17 cm og 20 cm (take your pick!), at jeg er neger, kvinne, mann, feit, 156 cm høy og senest i går skrev jeg at jeg best trivdes om bord på en yatch med en dyr hvitvin, dyr sjømat og sofistikert selskap... Helvete, av alle personangrep jeg har fått her så må dette være det mest patetiske. Dette er jo regelrett komisk. Du har for øvrig fortsatt droppet å kommentere den fra i går, den hvor du mener jeg skryter som et reine ville helvete fordi du mener det er skryt når jeg i et innlegg vedrørende hvor ofte single personer har sex, sier at jeg har hatt sex ca hver fjortende dag med samme person siden i fjor sommer. Men du fikk vel et halvt dusin sjanser til å kommentere den i går, og du klarer det vel ikke noe bedre idag. Hehe, det er vel ikke mer å si enn at du bør ta deg en prat med NHD når han kommer tilbake fra ferie. Du trenger det Hilsen Jesus Hvorfor gidder du å forsvare deg? Aner ikke hvem du er jeg, har lest noen innlegg du har skrevet, og for meg virker du da som en "random" nettbruker.. Husk at du er på et nettsted som tiltrekker seg syke mennesker (DoktorOnline) og selv om vi alle har våre diagnoser er noen alvorligere enn andre. Slutt å gi dem oppmerksomhet så blir det ikke noe morsomt å kritisere deg. 0 Siter
snilen Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 ""Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er"." Det høres ut som om jeg her har snakket om jobben min. Hva i helvete er galt med å si at jeg gjør en god jobb når jeg gjør det? ""For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning"." Det har jeg helt sikkert skrevet og du må være hjernedød og litt til dersom du på ramme alvor tror at jeg tror at jeg er Jesus. Du trenger åpenbart behandling. "Og dette har en annen skrevet om deg: "Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord)". Jeg kan ikke helt fatta å begripe hvordan du kan bruke noe noen har skrevet om meg, mot meg, og jeg har helt sikkert sagt her at jeg er utrolig kul. Jeg har også sagt at jeg er en hjemmeværende sykepleier fra Trøkkstad, at jeg har en pikk på 6 cm, 35 cm, 18 cm, 15 cm, 17 cm og 20 cm (take your pick!), at jeg er neger, kvinne, mann, feit, 156 cm høy og senest i går skrev jeg at jeg best trivdes om bord på en yatch med en dyr hvitvin, dyr sjømat og sofistikert selskap... Helvete, av alle personangrep jeg har fått her så må dette være det mest patetiske. Dette er jo regelrett komisk. Du har for øvrig fortsatt droppet å kommentere den fra i går, den hvor du mener jeg skryter som et reine ville helvete fordi du mener det er skryt når jeg i et innlegg vedrørende hvor ofte single personer har sex, sier at jeg har hatt sex ca hver fjortende dag med samme person siden i fjor sommer. Men du fikk vel et halvt dusin sjanser til å kommentere den i går, og du klarer det vel ikke noe bedre idag. Hehe, det er vel ikke mer å si enn at du bør ta deg en prat med NHD når han kommer tilbake fra ferie. Du trenger det Hilsen Jesus Hvorfor er du så oppbrakt over at en person kritiserer deg på dette forumet? Dette er jo bare å ignorere, men du er like hårsår som denne personen. Vitner om litt dårlig selvbilde eller selvtillitt. Du føler du er nødt til å forsvare deg og rakke ned på vedkommende, i steden for å heve deg over dette. Dermed har du sunket like lavt som vedkommende. Synes ikke dette forumet egner seg til slik krangling jeg, vil du sette deg selv i bedre lys, så hjelper det ikke å mase mer om dette iallfall. 0 Siter
Gjest Vilji Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 For du kan da ikke ha mye til liv når du er her 20 timer i døgnet og har sex annenhver uke... Sinne er det beste tegnet på at noen vet at de tar feil... Og med kommentarer som "reine ville helvete", viser det jo tydelig hvilken sinnstemning du er i... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 For du kan da ikke ha mye til liv når du er her 20 timer i døgnet og har sex annenhver uke... Cluet er at jeg er her når jeg er på jobb (i hvert fall 95 % av tiden jeg er her) og på jobb kan jeg uansett ikke ha sex (i hvert fall ikke om jeg vil beholde jobben og gjøre en god jobb). Nå spiser jeg frokost, noe jeg stort sett gjør ved skjermen hver dag. Klokken 20.00 er jeg igjen på jobb og blir der i 12 timer. Det samme i morgen, mandag, tirsdag og onsdag, og så har jeg ferie noe som medfører at du blir kvitt meg en stund. Gled deg til det! 0 Siter
Gjest Vilji Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Hvorfor er du så oppbrakt over at en person kritiserer deg på dette forumet? Dette er jo bare å ignorere, men du er like hårsår som denne personen. Vitner om litt dårlig selvbilde eller selvtillitt. Du føler du er nødt til å forsvare deg og rakke ned på vedkommende, i steden for å heve deg over dette. Dermed har du sunket like lavt som vedkommende. Synes ikke dette forumet egner seg til slik krangling jeg, vil du sette deg selv i bedre lys, så hjelper det ikke å mase mer om dette iallfall. Jeg er enig... Jeg starta dette som en spøk mot SDD, man han hisser seg så til de grader opp. Da er det bare artig for meg å fortsette... Trodde ikke Mr. Perfect (*kremt*) var så hårsår... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Hvorfor er du så oppbrakt over at en person kritiserer deg på dette forumet? Dette er jo bare å ignorere, men du er like hårsår som denne personen. Vitner om litt dårlig selvbilde eller selvtillitt. Du føler du er nødt til å forsvare deg og rakke ned på vedkommende, i steden for å heve deg over dette. Dermed har du sunket like lavt som vedkommende. Synes ikke dette forumet egner seg til slik krangling jeg, vil du sette deg selv i bedre lys, så hjelper det ikke å mase mer om dette iallfall. Jeg er usikker på om den var til meg. Jeg sitter her og synes det hele er hysterisk morsomt, så det å kalle meg oppbrakt blir en sterk overdrivelse Man er da på dol for å diskutere og da benytter jeg selvsagt en hver mulighet jeg får av personangrep. Det er jo disse innleggene som er det morsomste med dol. 0 Siter
Gjest Vilji Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Cluet er at jeg er her når jeg er på jobb (i hvert fall 95 % av tiden jeg er her) og på jobb kan jeg uansett ikke ha sex (i hvert fall ikke om jeg vil beholde jobben og gjøre en god jobb). Nå spiser jeg frokost, noe jeg stort sett gjør ved skjermen hver dag. Klokken 20.00 er jeg igjen på jobb og blir der i 12 timer. Det samme i morgen, mandag, tirsdag og onsdag, og så har jeg ferie noe som medfører at du blir kvitt meg en stund. Gled deg til det! Jeg mener ikke å være frekk nå, men er du virkelig så avhengig av DOL at du må spise foran skjermen? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Hvorfor gidder du å forsvare deg? Aner ikke hvem du er jeg, har lest noen innlegg du har skrevet, og for meg virker du da som en "random" nettbruker.. Husk at du er på et nettsted som tiltrekker seg syke mennesker (DoktorOnline) og selv om vi alle har våre diagnoser er noen alvorligere enn andre. Slutt å gi dem oppmerksomhet så blir det ikke noe morsomt å kritisere deg. "Slutt å gi dem oppmerksomhet så blir det ikke noe morsomt å kritisere deg." Men jeg synes jo sannsynligvis at dette er langt morsommere enn hva Vilji synes. Jeg hadde ignorert det om dette plaget meg. Skapningen hjalp meg med 12 timer dødtid på jobb i går. Jeg gjetter på at skapningen hjelper meg også i natt dersom jeg holder det gående 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Jeg mener ikke å være frekk nå, men er du virkelig så avhengig av DOL at du må spise foran skjermen? Poenget er at det er da jeg er på dol. Når jeg jobber og når jeg spiser frokost (og noen ganger kvelds). Nå er jeg ferdig med å spise og du blir kvitt meg fram til 20.00 i kveld. 0 Siter
Gjest Vilji Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Jeg er usikker på om den var til meg. Jeg sitter her og synes det hele er hysterisk morsomt, så det å kalle meg oppbrakt blir en sterk overdrivelse Man er da på dol for å diskutere og da benytter jeg selvsagt en hver mulighet jeg får av personangrep. Det er jo disse innleggene som er det morsomste med dol. Hjalp deg i 12 timer i går? Fra kl. 13 - 16... For meg er ikke det 12 timer... 0 Siter
Gjest alishia Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 "Slutt å gi dem oppmerksomhet så blir det ikke noe morsomt å kritisere deg." Men jeg synes jo sannsynligvis at dette er langt morsommere enn hva Vilji synes. Jeg hadde ignorert det om dette plaget meg. Skapningen hjalp meg med 12 timer dødtid på jobb i går. Jeg gjetter på at skapningen hjelper meg også i natt dersom jeg holder det gående Hehe I see! Du er smartere enn jeg trodde:) 0 Siter
flowy Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Sinne er det beste tegnet på at noen vet at de tar feil... Og med kommentarer som "reine ville helvete", viser det jo tydelig hvilken sinnstemning du er i... Går det an å spørre om hva du jobber som/med? 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Sinne er det beste tegnet på at noen vet at de tar feil... Og med kommentarer som "reine ville helvete", viser det jo tydelig hvilken sinnstemning du er i... Hmmm...kan ikke si jeg har sett noe sinne i denne forbindelse... ".............." 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 ""Jeg gjør en veldig godt jobb uansett hva jeg passer på og hva arbeidsoppgavene mine er"." Det høres ut som om jeg her har snakket om jobben min. Hva i helvete er galt med å si at jeg gjør en god jobb når jeg gjør det? ""For alt vi vet så er jeg en ny Jesus. En Jesus i forkledning"." Det har jeg helt sikkert skrevet og du må være hjernedød og litt til dersom du på ramme alvor tror at jeg tror at jeg er Jesus. Du trenger åpenbart behandling. "Og dette har en annen skrevet om deg: "Jeg bare lurer på hvorfor SierDuDet er den kuleste (hans eget ord)". Jeg kan ikke helt fatta å begripe hvordan du kan bruke noe noen har skrevet om meg, mot meg, og jeg har helt sikkert sagt her at jeg er utrolig kul. Jeg har også sagt at jeg er en hjemmeværende sykepleier fra Trøkkstad, at jeg har en pikk på 6 cm, 35 cm, 18 cm, 15 cm, 17 cm og 20 cm (take your pick!), at jeg er neger, kvinne, mann, feit, 156 cm høy og senest i går skrev jeg at jeg best trivdes om bord på en yatch med en dyr hvitvin, dyr sjømat og sofistikert selskap... Helvete, av alle personangrep jeg har fått her så må dette være det mest patetiske. Dette er jo regelrett komisk. Du har for øvrig fortsatt droppet å kommentere den fra i går, den hvor du mener jeg skryter som et reine ville helvete fordi du mener det er skryt når jeg i et innlegg vedrørende hvor ofte single personer har sex, sier at jeg har hatt sex ca hver fjortende dag med samme person siden i fjor sommer. Men du fikk vel et halvt dusin sjanser til å kommentere den i går, og du klarer det vel ikke noe bedre idag. Hehe, det er vel ikke mer å si enn at du bør ta deg en prat med NHD når han kommer tilbake fra ferie. Du trenger det Hilsen Jesus *ler* Jeg er glad i deg jeg. ) 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Sinne er det beste tegnet på at noen vet at de tar feil... Og med kommentarer som "reine ville helvete", viser det jo tydelig hvilken sinnstemning du er i... Hvis du virkelig tror at SDD tar deg seriøst og blir lei seg, såret eller vonbråten av noe av det du sier, så burde du tilbringe noen dager/uker til på forumet her og se hva slags fyr han er. Du har rett og slett driti i eget reir. Føles sikkert varmt og godt nå. Men bare vent til dritten blir avkjølt. Jeg har hørt rykter om at det ikke er like stas lenger da. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 *ler* Jeg er glad i deg jeg. ) Jeg er veldig lett å bli glad i 0 Siter
Gjest slitern Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Poenget er at det er da jeg er på dol. Når jeg jobber og når jeg spiser frokost (og noen ganger kvelds). Nå er jeg ferdig med å spise og du blir kvitt meg fram til 20.00 i kveld. Hva jobber du med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.