Gå til innhold

SierDuDet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber du med?

Jeg er en av de gutta som sitter i det høye tårnet på Gardermoen og styrer flytrafikken ut og inn av Norge mens vi drikker øl og skriver på dol.

Det er trygt å fly når jeg er på jobb.

Gjest slitern
Skrevet

Jeg er en av de gutta som sitter i det høye tårnet på Gardermoen og styrer flytrafikken ut og inn av Norge mens vi drikker øl og skriver på dol.

Det er trygt å fly når jeg er på jobb.

Hvorfor kan du ikke for en gangs skyld svare ærlig?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke for en gangs skyld svare ærlig?

Hvorfor skal jeg svare deg ærlig? Hva slags interesse kan du, en person som ikke vet hvem jeg er, ha noen som helst interesse i forhold til å finne ut ting om meg?

Gjest slitern
Skrevet

Hvorfor skal jeg svare deg ærlig? Hva slags interesse kan du, en person som ikke vet hvem jeg er, ha noen som helst interesse i forhold til å finne ut ting om meg?

Jeg bare spurte jeg. Tydelig at det er en hemmlighet. Kanskje litt skummelt å dele den med oss andre?

Skrevet

Jeg bare spurte jeg. Tydelig at det er en hemmlighet. Kanskje litt skummelt å dele den med oss andre?

Jupp, det er veldig skummelt.

Det er helt greit å spørre. Du får bare ikke svar.

Gjest slitern
Skrevet

Jupp, det er veldig skummelt.

Det er helt greit å spørre. Du får bare ikke svar.

Skjønner. Skjønner. Skal ikke plage deg noe mer med spørsmål om hva du jobber med. Spooky.

Skrevet

Jeg er enig... Jeg starta dette som en spøk mot SDD, man han hisser seg så til de grader opp. Da er det bare artig for meg å fortsette... Trodde ikke Mr. Perfect (*kremt*) var så hårsår...

Hadde "spøk"innlegget ditt vaert enestående hadde nok ikke SDD reagert spesielt på det. Kan likevel skjønne han blir litt lei etterhvert. Tror heller ikke du bare spøker med han nå. Du er, som SDD sa, rimelig patetisk.

Gjest faktafaen
Skrevet

Går det an å spørre om hva du jobber som/med?

SDD er hjelpepleier.

Gjest jadasvada
Skrevet

SDD er hjelpepleier.

Kan ikke helt skjønne at man kan hevde at man utfører yrke sitt godt, når man tilbringer tiden på nett eller DOL. Det er neppe det jobben din består i.....

Arrester meg hvis jeg tar feil :)

Er han hjelpepleier er dette skremmende..........

Skrevet

Kan ikke helt skjønne at man kan hevde at man utfører yrke sitt godt, når man tilbringer tiden på nett eller DOL. Det er neppe det jobben din består i.....

Arrester meg hvis jeg tar feil :)

Er han hjelpepleier er dette skremmende..........

mulig at det ikke alltid er så forbanna lurt å være 100% åpen om sin identitet på et nettsted man er såpass skal vi si synlig?

Skjønner at en og annen får litt vondt i rumpa når de føler seg mindre synlig og interesange enn andre bare rolig krympern kommer snart hjem fra ferie.

Gjest herreguddamenneske
Skrevet

mulig at det ikke alltid er så forbanna lurt å være 100% åpen om sin identitet på et nettsted man er såpass skal vi si synlig?

Skjønner at en og annen får litt vondt i rumpa når de føler seg mindre synlig og interesange enn andre bare rolig krympern kommer snart hjem fra ferie.

Skjønte ikke en dritt av den siste setninga di...

"interesange enn andre bare rolig krympern kommer snart hjem fra ferie". ?!?! Hørt om komma??

Skrevet

Skjønte ikke en dritt av den siste setninga di...

"interesange enn andre bare rolig krympern kommer snart hjem fra ferie". ?!?! Hørt om komma??

føkkoffogdø eller skriv nicket ditt, er dyslektiker og litt kreativ ortografi må surmaga folk som deg tåle.Foreslår at du bare unngår mine innlegg så slipper du å få magesår.

Veeeeenlig hilsen med en hælvetes mange kommaer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sånn var det like godt for deg som for meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...