Gå til innhold

FU: Hva har du i veska di?

Anbefalte innlegg

Gjest Sellers
Skrevet

Svarer senere jeg, måtte bare legge inn dette mens barne-tv er på :)

Gjest melankolsk rock
Skrevet

Mobil

pengboka

bussruter

penn

kam

lite speil

nøkler

Gjest pasa20
Skrevet

sminkeveske

lommebok

røyk

lighter

mini parfyme

nøkler

Skrevet

jeg har: bind,lommeboka,plaster,tyggis,

kulepenn,gamle handlelister,hårstrikker, smokker og mobilen, det var det hele tror jeg.

Skrevet

Leppestift.

Bleier.

Våtservietter.

Penn.

Tyggegummi

Skrevet

Mobil, filofax/pengebok, nøkler. Av og til en Extra-pakke.

Skrevet

Mobil, tyggis, Frisk, lypsyl, nøkler, penger, VISA og tamponger.

Skrevet

Lommebok, penn, kam, leppestift, tampong, lighter, tyggis, munnspray. nøkler.

Skrevet

Mobil, tyggis, Frisk, lypsyl, nøkler, penger, VISA og tamponger.

Så artig da, at du også har tampong i veska. Var nesten redd jeg var den eneste.

Skrevet

Så artig da, at du også har tampong i veska. Var nesten redd jeg var den eneste.

Den har reddet meg ut av mang en pinlig situasjon.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Den har reddet meg ut av mang en pinlig situasjon.

Jeg har sjekka min og funnet 4 tomme rusbrus, en pizzabit (tygg), en håndgranat uten splint (oops), et krympet menneskehode (iiik), 11 parkeringsbøter, et skilsmisseskjema (hmmm), 2 stevninger, 10 g hasj, en ladd revolver, 5 brukte kondomer, en 5 liters kanne med bensin og bilde av en kirke og noen andre småting.

Skrevet

Jeg har sjekka min og funnet 4 tomme rusbrus, en pizzabit (tygg), en håndgranat uten splint (oops), et krympet menneskehode (iiik), 11 parkeringsbøter, et skilsmisseskjema (hmmm), 2 stevninger, 10 g hasj, en ladd revolver, 5 brukte kondomer, en 5 liters kanne med bensin og bilde av en kirke og noen andre småting.

:)))

Bag er det vel du har, eller koffert :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

:)))

Bag er det vel du har, eller koffert :o)

Er ikke det vanlig innhold ? Kirkebrenningen har jeg glemt, best å få unna litt fritidssysler snart.

Skrevet

Lommebok, mobil, leppestift, to tyggispakker,boks med medisiner, solbriller,diverse helse/vaksine/blodbankkort, nøkler, garasjeportåpner, kulepenn.

Skrevet

Lommebok, mobiltelefon, nøkler, paraply, sammenleggbar hårbørste, papir, blyant, en liten pakke servietter, nøkler, pastiller,lypsyl, paracet, neglefil.

Skrevet

Lommebok, jobbnøkler, husnøkler, bilnøkler og bilnøkler. Neglefil, kondomer, truseinnlegg og tamponger. Lypsyl, en regning og pakkelapp fra posten. Også solbrillene og håndkrem.

Gjest CatePus
Skrevet

Mobil, VISA, småpenger, Nivea lip care, kulepenn, handsfree til mobilen (bruker den når jeg skal høre radio på mob'en), twist papir, en tørr blomst fra turen her forleden, kvittering fra kiwi og et par gram støvdotter :)

Jøss, så kjedelig livet mitt ser ut sett fra veskeinnholdsvinkelen!!!?

Skrevet

*ler så jeg griner* :))

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*ler så jeg griner* :))

Kan det være jeg har et rikt liv ?

Gjest Iznogood
Skrevet

Leatherman wave kniv, mentolatum på tube, hårstrikk, sølvpenn, strikkepinner str 2, en halv pakke extra, ikke lommebok fordi det bruker jeg ikke, hundebæsjposer, sikkerhetsnål, speil, 10 m m fastnøkkel og hundeklotang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...