Gå til innhold

Filmspørsmål (teit,men)

Anbefalte innlegg

Stemningen i huset er laber av naturlige årsaker(begravelse av gammel,men nær slektning for to dager siden, vi erslitne og tomme og litt sure).I bånn av haugen med filmer vi ikke har rukket å se, ligger von Triers -å, husker ikke og orker ikke gå ned trappa enda en gang- noe med Waves - Skottland osv, veldig kjent. Nå kommer det teite spørsmålet:er dette det dattera mi kaller en feel-good--film, eller er den trist og deprimerende? For da ser vi ikke den nå.Men noe må vi finne på i kveld!Vil ikke se tv.

"Alle" har da sett denne, gidder noen svare?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114618-filmsp%C3%B8rsm%C3%A5l-teitmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Breaking the waves heter den, en veldig bra kjærlighetsfilm med regi av Lars von Trier. Den er noe trist, ja, men absolutt også en "feelgood-film" som datteren din sier. Men det betyr ikke at det er en lett film. Fin historie, nydelig spilt, og vakre bilder.

Breaking the waves heter den, en veldig bra kjærlighetsfilm med regi av Lars von Trier. Den er noe trist, ja, men absolutt også en "feelgood-film" som datteren din sier. Men det betyr ikke at det er en lett film. Fin historie, nydelig spilt, og vakre bilder.

Flott! Takk! Jeg liker von Trier ellers, gjerne vanskelige filmer o gså,men det er liksom (minst)to typer triste filmer: a)der du har grått en skvett,men likevel, som i Down By Law,syns at "life is a sad and beautiful thing"og B) der du tenker at life stinks og ingenting nytter. Av det du svarte,tenker jeg det er trist film type a!

Flott! Takk! Jeg liker von Trier ellers, gjerne vanskelige filmer o gså,men det er liksom (minst)to typer triste filmer: a)der du har grått en skvett,men likevel, som i Down By Law,syns at "life is a sad and beautiful thing"og B) der du tenker at life stinks og ingenting nytter. Av det du svarte,tenker jeg det er trist film type a!

Ja, det er 100% korrekt gjettet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...