Gå til innhold

Penisforstørrende piller, overdose kan skremme kvinner fra vettet !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kniven - Kniven skal du hete

Hvordan ser du det?

Den der ligner veldig på min og jeg er omskjært.

Han har et 3 cm bredt rosa bånd nedover skaftet bak hodetsom er innsiden av forhuden, og forhuden er strukket langt nedover. Var han omskjært, ville det rosa båndet ikke vært der. Han er svart, og utsiden av forhuden er svart. Innsiden er rosa. Innsiden blir skjært vekk ved full omskjæring.

Han har et 3 cm bredt rosa bånd nedover skaftet bak hodetsom er innsiden av forhuden, og forhuden er strukket langt nedover. Var han omskjært, ville det rosa båndet ikke vært der. Han er svart, og utsiden av forhuden er svart. Innsiden er rosa. Innsiden blir skjært vekk ved full omskjæring.

Tull.

Jeg er fullstendig omskjært og har dette rosa båndet du ser der.

Tar man bort disse 3 cm (eller hvor langt det nå er) så vil en omskjært få store problemer ved ereksjonen. Det vil tross alt isåfall ikke være hud nok til å hamle opp med en ereksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...