Gå til innhold

Si opp bundet avtale med UPC?

Anbefalte innlegg

Da vi flyttet inn i februar måtte vi binde oss for 12 mnd for å slippe 1000 kroner i ny innmeldingsavgift eller hva de kalte det. Den skulle de ha selv om vi hadde UPC før vi flyttet, og de vi kjøpte huset av var littt treige med å si det opp, slik at de betalte ut februar. Altså er vi ikke nye kunder, og signalene inn til huset har aldri vært avstengt. Forstå det den som kan... Det er ingen andre som tilbyr internett via kabel/ADSL, og det foreligger ingen konkrete planer om utbygging.

Nettet har aldri virket tilfredsstillende. Vi har ringt og klagd 5-6 ganger, altså omtrent en gang pr mnd. De sender teknikere som måler hist og her, og ingenting har skjedd. Har fått refundert 14 dager (!) for 5 mnd med sporadisk tilgang som har blitt dårligere og dårligere... Er avhengig av nettet i forbindelse med en jobb og til regningsbetaling.

Den siste teknikeren som var her fant brudd på en kabel i fortauet. Det var jammen på tide... MEN den eneste mannen i hele Haugesundsområdet som har gravemaskin (det virket hvertfall slik) har ferie...

Jeg synes dette er uholdbart og har tenkt å si opp hele greia. Selv ISDN er bedre enn dette. Greti, vi har bundet oss for 12 mnd for kjøp av tjenestene til UPC. Men de leverer jo ikke det vi har kontrakt på, så etter mitt skjønn er den ikke verd papiret den er skrevet på.

Skjønt å prøve seg på UPC er vel som å pisse i motvind er jeg redd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114628-si-opp-bundet-avtale-med-upc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hm...si ikke det.

Husbonden jobber i UPC. Skal be ham se på innlegget ditt og svare deg, jeg.

Kanskje ikke nå, men i morgen en gang. :o) Så slipper du alle de "jeg-tror-at" osv svarene.

Eller...du kan jo ringe UPC. Eller sende mail.

Da kan du hilse han fra meg. Jeg jobba der i hele 2002. Ikke stedet for meg.

Høne I Frikassè

Da kan du hilse han fra meg. Jeg jobba der i hele 2002. Ikke stedet for meg.

*hilser fra Ulv I Faarikaal til samboern til Høno*

Hvor jobba du hen da? Skjønner at det ikke var stedet for deg hvis du jobbet på kundesenteret eller noe. (det er vel ikke stedet for _noen_ bortsett fra studenter).

Sier Remedy deg noe?

Ulv I Faarikaal

Hvor jobba du hen da? Skjønner at det ikke var stedet for deg hvis du jobbet på kundesenteret eller noe. (det er vel ikke stedet for _noen_ bortsett fra studenter).

Sier Remedy deg noe?

Sorry.

Ikke noe mer her. Men som alltid er jeg der:

http://home.no.net/ulvikaal/

Annonse

Ikke gi deg!

Jeg endte opp med å måtte ta den høye C-en i fjor høst, da var nettet nede nede nede, og når det var oppe var det treiiiigt... Det kom nye unnskyldninger for hver gang vi ringte (og å komme fram på telefonen er jo en utfordring i seg selv) og det var umulig å få et direktenummer til et ansvarlig menneske. Dvs jeg klarte det til slutt. Og vi endte opp med 3 måneder gratis abbonnement.

Kabel-TV fungerer, hvis man ikke har noe imot å skifte dekoder annen hver måned. De ryker hele tiden.

Hilsen fra

Ulv I Faarikaal

Sier Remedy deg noe?

Remedy er internettadministrasjonen.

Ikke gi deg!

Jeg endte opp med å måtte ta den høye C-en i fjor høst, da var nettet nede nede nede, og når det var oppe var det treiiiigt... Det kom nye unnskyldninger for hver gang vi ringte (og å komme fram på telefonen er jo en utfordring i seg selv) og det var umulig å få et direktenummer til et ansvarlig menneske. Dvs jeg klarte det til slutt. Og vi endte opp med 3 måneder gratis abbonnement.

Kabel-TV fungerer, hvis man ikke har noe imot å skifte dekoder annen hver måned. De ryker hele tiden.

Hilsen fra

Med unntak av 1 kveld har kabel-TV fungert utmerket. *Bank i bordet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...