Rubia Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Kjøpte hus og boret ny brønn i oktober i fjor. En kort stund i førsten og så noen få ganger etterpå og veldig nå har jeg fått problem med vannkrana på badet. Det virker som om det er dårlig trykk til eller i vannkrana. Det renner så lite vann at dusjen slår seg ut eller jeg ikke får koblet den inn. Alle de andre kranene i huset har godt med trykk, vannslangen ute også. Det eneste er at hvis jeg bruker vannslangen uten noen tut så kobler vannpumpa seg ut. Pga. vannmengde og trykk er det altså der enten eller. Hva kan være feil. Og er det da mest trolig dette armaturet det er noe galt med siden det er det eneste som er slik. Bytte armatur eller ordne det. Beklager ingen spørsmålstegn ol. kaffe på tastaturet... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Tipper det ligger sand/ grus i røret et eller flere steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.