Gå til innhold

Renée Zwellweger alias Bridget Jones

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest det går ikke ann

Hvis hun skal opp 25 kilo for at hun skal veie 65...så veier hun jo 40 kilo nå.

Og hun er hvor høy, 170? Jaja..

Hun må være lavere,hun er ikke SÅ tynn som 40 kilo på 170. Har da sett anorektikere med den høyden og vekt på 40 kilo de ser MYE sykere ut.

Hun må være lavere,hun er ikke SÅ tynn som 40 kilo på 170. Har da sett anorektikere med den høyden og vekt på 40 kilo de ser MYE sykere ut.

kanskje hun lyver litt både på vekten sin og høyden sin? og kanskje måleenhetene fra amerika ikke er helt korrekt oversatt? stakkars menneske iallfall...

kanskje hun lyver litt både på vekten sin og høyden sin? og kanskje måleenhetene fra amerika ikke er helt korrekt oversatt? stakkars menneske iallfall...

Ja, det er virkelig synd på henne.

Jeg tror du også hadde lagt på deg 25 kg på noen måneder dersom du hadde fått 180 millioner kroner for det.

4000 kcal per dag er forresten ikke veldig mye. Kan ikke fatte hvordan de får den dietten de beskriver, med alle disse smulteringene, til bare å bli på ca 4000 kcal i døgnet.

Tror de skryter på seg noen smulteringer der...

Annonse

Jeg synes likvel Bridget så tykkere ut med 65kg enn jeg gjorde selv med 65kg. Hehe... eller kanskje det kalles selvbedrag?

Nei, hun må da ha veid mer enn 65 kg i den filmen? Dama var da nummeret før smellfeit. Eller husker jeg feil? Lenge siden jeg så den filmen. En film jeg for øvrig ikke likte.

Mener i hvert fall å huske at Renee var feit. Kanskje fordi jeg har sett henne med snerten kropp i andre filmer før jeg så denne oppskrytte filmen.

Nei, hun må da ha veid mer enn 65 kg i den filmen? Dama var da nummeret før smellfeit. Eller husker jeg feil? Lenge siden jeg så den filmen. En film jeg for øvrig ikke likte.

Mener i hvert fall å huske at Renee var feit. Kanskje fordi jeg har sett henne med snerten kropp i andre filmer før jeg så denne oppskrytte filmen.

Ja, hun var nokså lubben. Kanskje hun er veldig lav? Eller? Jeg var hvertfall ikke lubben som 65 kg... tror jeg... ble nett litt usikker her, jeg.

Ser du ikke på kamp foressten? Heia Brann!

Ja, hun var nokså lubben. Kanskje hun er veldig lav? Eller? Jeg var hvertfall ikke lubben som 65 kg... tror jeg... ble nett litt usikker her, jeg.

Jeg sitter på jobb uten tv her.

Ja, mulig hun er veldig lav. Jeg ser jo at de i tråden her sier at hun vanligvis veier 42 kg, noe jeg synes høres svært merkelig ut basert på hva jeg har sett av henne.

Men ja; hun er lubben i Bridget Jones filmen. Veldig lubben.

Menmen... Jeg hadde også fetet meg opp i noen måneder for 180 millioner :)

Jeg sitter på jobb uten tv her.

Ja, mulig hun er veldig lav. Jeg ser jo at de i tråden her sier at hun vanligvis veier 42 kg, noe jeg synes høres svært merkelig ut basert på hva jeg har sett av henne.

Men ja; hun er lubben i Bridget Jones filmen. Veldig lubben.

Menmen... Jeg hadde også fetet meg opp i noen måneder for 180 millioner :)

Klart det! Men det er faktisk ganske vanskelig å legge på seg også, hvis man ikke har annlegg for det mener jeg.

Klart det! Men det er faktisk ganske vanskelig å legge på seg også, hvis man ikke har annlegg for det mener jeg.

Veldig sant, men hun får helt sikkert medisinsk hjelp og med det kan nok de fleste klare å legge på seg 25 kg på forholdsvis kort tid.

Det er svært få normale mennesker som kan klare å legge på seg 25 kg på 2 mnd, uansett hva de dytter i seg, uten hjelp fra leger.

Søkte på nettet og fant ut at dama er 163 cm høy/lav. Samme som meg. Hm, jeg ville ihvertfall ha sett feit ut om jeg var 65 kg!

(Det har jeg forsåvidt vært to ganger, men da var jeg meget høygravid!)

Men man må da få spiseforstyrrelser om man raser sånn opp og ned i vekt "til stadighet"? Men ja, til den prisen kunne jeg nok ha gjort det jeg også...

Jeg synes likvel Bridget så tykkere ut med 65kg enn jeg gjorde selv med 65kg. Hehe... eller kanskje det kalles selvbedrag?

Nei, jeg synes også hun ser veldig tykk ut..Merkelig..Selv var jeg ikke så tykk heller. Veier over det nå, og er ikke på langt nær så kraftig som henne med den vekten.

Annonse

Nei, jeg synes også hun ser veldig tykk ut..Merkelig..Selv var jeg ikke så tykk heller. Veier over det nå, og er ikke på langt nær så kraftig som henne med den vekten.

Kanskje det er noe med TV som gjør deg tykkere? Men likevel... hun hadde da virkelig celluitter og diger rumpe... har ikke jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...