Gå til innhold

billig hotell i oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest hotell i oslo
Skrevet

Noen som kan tipse om billig hotell i oslo?

3 netter for 2 stk. Sentralt, eller ikke alt for langt fra sentrum.

Synes det bare blir for mye rot å lete på nett, vet jo ikke hva som er bra og hva som ikke er det.

Skrevet

Dagbladet hadde en test over pensjonater for litt siden.

Anker hotell tror jeg er veldig rimelig ellers ville jeg satset på pensjonat.

Tror kanskje det er billigere.

Skrevet

Rica Victoria hadde en periode tilbud som lød på ca 350 kroner per natt/person, inklusive frokost, og dette er også et svært godt hotell med norges beste frokost!

Normale hotellpriser på dobbeltrom i Oslo ligger vel på 6-900 kroner per natt.

Skrevet

Perminalen i Nedre- eller Øvre Slottsgate. Husker aldri hva den gata heter... Det koster 280 kroner pr natt for ei seng i firemannsrom, frokost inkludert, og man kan også leie enkelt- eller dobbeltrom.

Jeg fikk et firemannsrom alene sist uke, siden det var god plass der.

Kizza1365380506
Skrevet

Vi pleier å bo på Carlton Hotell, ligger rett bak Aker brygge - husker ikke gatenavnet. Vi betaler ca. 800 pr. natt for ett dobbeltrom i helgene. Lite, men helt greit hotell om du ikke forlanger for mye. Og sentralt er det ialle fall.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...