Rubia Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei. Er lysten på å begynne litt trening for å "løsne opp kroppen" Ønsker en trening hvor det går endel på balanse, konsentrasjon men som ogsp har litt fart ( er facinert av Buffy`s snurr og spark i serien Buffy the vampire slayer..) Ønsker også å lære å meditere litt. Finnes det en trening som inneholder alt dette, og hva i såfall heter det ? Takker for svar. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det høres ut som NIA. Kan det være det? Eller Thai Chi? http://mosjon.primavi.com/mentaltraning/index.cfm De har flere av disse østlige treningsformene (eller kombinasjon av østlig og vestlig) på Elixia og SATS. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Det høres ut som NIA. Kan det være det? Eller Thai Chi? http://mosjon.primavi.com/mentaltraning/index.cfm De har flere av disse østlige treningsformene (eller kombinasjon av østlig og vestlig) på Elixia og SATS. Heiii trollet Takker for svar. Hakke peiling på hva de heter, det er jo så mange slag av dem. Men jeg skal lese litt om de du anbefalte og se hva som kommer ut av det. Og så er det vel bare å sette igang da kanskje....chaaa.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du kan også sjekke ut aikido. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Du kan også sjekke ut aikido. Takk, det skal jeg gjøre. Har litt temperament og uro i kroppen jeg kunne trenge både å få sluppet ut og tøyet så og si 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan også sjekke ut aikido. Heisann!:-) Driver du med Aikido?? JEg skal på min frste trening i dag..!! Hadde vært litt kult å bli kjent med andre som drev med det samme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.