Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Hvis man har skrevet en bok - eller har planer om det - hvordan skal man gå frem for å få boken utgitt? Noen som vet, eller tror de vet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Ta kontakt med et passende forlag kanskje? ;o) 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Ta kontakt med et passende forlag kanskje? ;o) Og si hva da?! "hei, jeg har en bok på lager, lyst å gi den ut?" 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Her finner du mange gode råd: http://newth.net/eirik/books/forfattertips.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Og si hva da?! "hei, jeg har en bok på lager, lyst å gi den ut?" Jeg gjorde det. ) Skrev til flere forlag, "det finnes ingen slik bok på det norske markedet i dag og derfor bla bla bla". Cappelen kjøpte engangsrettigheter til å ta med deler av den i den norsk-engelske-ordboka si og jeg fikk utgitt hele boka i en ungdomsbokklubb, både i Norge og Sverige faktisk! ) Ble ikke så mye penger av det, men duverden så moro det var! 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Her finner du mange gode råd: http://newth.net/eirik/books/forfattertips.html Tusen takk! Der var det mange gode råd! 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Jeg gjorde det. ) Skrev til flere forlag, "det finnes ingen slik bok på det norske markedet i dag og derfor bla bla bla". Cappelen kjøpte engangsrettigheter til å ta med deler av den i den norsk-engelske-ordboka si og jeg fikk utgitt hele boka i en ungdomsbokklubb, både i Norge og Sverige faktisk! ) Ble ikke så mye penger av det, men duverden så moro det var! Å? Så gøy. Hvor lang tid brukte du på å skrive boken? Hva slags bok var det? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Tusen takk! Der var det mange gode råd! Har du skrevet ferdig en bok, holder du på eller leker du med tanken? Bare nysgjerrig 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Har du skrevet ferdig en bok, holder du på eller leker du med tanken? Bare nysgjerrig Er på tenkestadiet. Men jeg er fast bestemt på at bok - det skal det bli. Før eller senere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Å? Så gøy. Hvor lang tid brukte du på å skrive boken? Hva slags bok var det? Det var en engelsk-norsk / norsk-engelsk (svensk-engelsk i sverige selvfølgelig) ordbok med hesteuttrykk. Jeg holdt vel ikke på så veldig lenge og lette rundt i bøker og sånt noe tror jeg. Tror jeg fikk 5-6-7000,- tilsammen + 10 eks. av boka. Morsomt å ha! ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Er på tenkestadiet. Men jeg er fast bestemt på at bok - det skal det bli. Før eller senere. Det er bare å kline til. Lykke til! 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Det var en engelsk-norsk / norsk-engelsk (svensk-engelsk i sverige selvfølgelig) ordbok med hesteuttrykk. Jeg holdt vel ikke på så veldig lenge og lette rundt i bøker og sånt noe tror jeg. Tror jeg fikk 5-6-7000,- tilsammen + 10 eks. av boka. Morsomt å ha! ) La meg gjette; pennyklubben? 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Det er bare å kline til. Lykke til! Takkitakk 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 La meg gjette; pennyklubben? Jepp. ) Jeg husker ikke hva den svenske søsterklubben het - eller det gjør jeg jo selvfølgelig (løper bort i bokhylla og sjekker!), den heter Pollux-klubben. 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Jepp. ) Jeg husker ikke hva den svenske søsterklubben het - eller det gjør jeg jo selvfølgelig (løper bort i bokhylla og sjekker!), den heter Pollux-klubben. Så artig at du har skrevet bok! Jeg blir ekstra inspirert av å høre om slikt. Var selv medlem av Penny-klubben en periode, men det er en god del år siden nå 0 Siter
Gjest glad i å lese! Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Så artig at du har skrevet bok! Jeg blir ekstra inspirert av å høre om slikt. Var selv medlem av Penny-klubben en periode, men det er en god del år siden nå Hva er det du har tenkt å skrive om, da? (Skal ikke stjele idéen din.. er bare litt nysgjerrig!) 0 Siter
Gjest forfatterspire Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Hvilken genre tenker du på? Litt humoristisk. Kåseri-aktig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Litt humoristisk. Kåseri-aktig. Lykke til!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.