Gå til innhold

Tanker..

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33
Skrevet

Sitter her og får ikke sove.. så mange tanker.. følelser.. skal innlegges igjen etter ferien i morgen. Det blir tøft, men samtidig så vet jeg at jeg må. Klarer ikke å komme ut av dette selv.. ønsker jo å få et naturlig forhold til mat, meg selv, kroppen..ALT! Hvorfor HATER jeg meg selv så mye? Har alltid gjort det tror jeg.. Anoreksien har et godt tak på meg nå.. virker så umulig å komme ut av den vonde sirkelen, men VET jo om flere som har klart det da.. tar bare TIIIIID.. *sukk*

Vel, er klar over at det blir tøft, med masse jobbing fremfor meg.. det er jo egentlig bare MEG det står på da.. at JEG kan bli ordentlig motivert til å både tørre og orke å begynne å kjempe.. vet det jo..

Dette var bare noen tanker.. lenge siden jeg har vært her inne nå, og jeg vil bare gi dere en god klem. Både til de som "kjenner" meg og til dere andre.

Varm klem fra meg!

Skrevet

Hei.

Vil bare ønske deg en god natt og lykke til!

Du har innsett noe av det viktigste: Det er DEG det kommer an på! :)

Gjest Engelen33
Skrevet

Hei.

Vil bare ønske deg en god natt og lykke til!

Du har innsett noe av det viktigste: Det er DEG det kommer an på! :)

Takk for svar. Jo, på en måte har jeg innsett det, men på den annen side så har jeg fremdeles problemer med å innse ting og tang.. men, kommer vel med tiden..

Ting Tar Tid.. ikke sant?

Skrevet

Takk for svar. Jo, på en måte har jeg innsett det, men på den annen side så har jeg fremdeles problemer med å innse ting og tang.. men, kommer vel med tiden..

Ting Tar Tid.. ikke sant?

Ja, det er ikke gjort på et blunk å endre måten å tenke, handle og leve på. Det tar tid og krefter. Det vil nok bli mye motbakker..

Samtidig er det i motbakke det går oppover, for å si det på en litt klisje-aktig måte. Ikke spesielt oppmuntrende å høre når man er nede, kanskje..

Det koster mye å jobbe med seg selv, men det betaler seg ofte også.

Krysser fingra for deg! Fint om du forteller hvordan det går videre. :)

Skrevet

Engelen min.

Vet det blir vansklig, men husk at det er mange som bryr seg mye om deg. La dem hjelpe deg, jeg vil støtte deg hele veien, uansett hva som skjer.

Masse klemmer fra Ano

Gjest Engelen33
Skrevet

Engelen min.

Vet det blir vansklig, men husk at det er mange som bryr seg mye om deg. La dem hjelpe deg, jeg vil støtte deg hele veien, uansett hva som skjer.

Masse klemmer fra Ano

Tusen takk vennen min!! Du er bare god du... alltid!!

*klemmer deg godt og lenge*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...