Lillemus Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Se i avisa, det averteres under småannonsene. Det begynner å bli sent her i Trøndelag tror jeg. 0 Siter
Altman Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Se i avisa, det averteres under småannonsene. Det begynner å bli sent her i Trøndelag tror jeg. Jeg bor i Østfold, og er det for sent i Trøndelag, er det helt sikkert for sent her også Hrmpf... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg bor i Østfold, og er det for sent i Trøndelag, er det helt sikkert for sent her også Hrmpf... Jeg er ikke sikker. I avisa står det bare bringebær for tiden, men det står da massevis av jordbærselgere på torget enda. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg bor i Østfold, og er det for sent i Trøndelag, er det helt sikkert for sent her også Hrmpf... Etter å ha renset 12 kurver bær som det ble kastet 3 kurver rask og dårlige bær av så kan jeg bare slå fast at jordbærsesongen er over for i år i Trøndelag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.